صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

سالاری خواستار ارائه گزارش شهردار تهران در شورای شهر شد

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با ارائه تذکری به هیات رئیسه شورای شهر تهران، خواستار حضور شهردار تهران در صحن شورا و ارائه گزارش در خصوص دلایل وقوع حادثه پلاسکو شد.
کد خبر : 154752

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران می‌بایست با حضور در صحن شورای شهر گزارش دلایل وقوع حادثه پلاسکو را ارائه دهد، گفت: تمایل شهرداری تهران جهت ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی به جای شورای شهر تهران به عنوان پارلمان شهری جای تامل دارد و این امر ناشی از انفعال شورای اسلامی شهر تهران است.
عضو کمیته حقوقی و فنی منتخب شورا در خصوص بررسی حادثه پلاسکو ادامه داد: پس از اتمام فرآیند آواربرداری، کشف و تشخیص هویت پیکرهای پاک آتش نشانان فداکار و تعدادی از هموطنان عزیز، قطعا مطالبه اصلی مردم کشور به‌خصوص شهروندان تهرانی، تسریع در فرآیند بررسی دلایل وقوع این حادثه اسفناک و به دنبال آن معرفی مقصرین و سازمان‌های مسئول در خصوص این حادثه و برخورد قانونی با آنان است.
وی افزود: لذا ضرورت دارد شهردار تهران نسبت به ارائه گزارش کامل درباره دلایل وقوع و مدیریت بحران در این حادثه را هر چه سریع‌تر به شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهد .


انتهای پیام/

ارسال نظر