صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

محمد پنجعلی: پرسپولیس قهرمان می‌شود/ تراکتورسازان جوسازی می‌کنند تا بهانه داشته باشند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی‌هایی را که ما می‌بینیم همه نشان می‌دهد که داوری علیه پرسپولیس است و در هفته‌های اخیر چند پنالتی و یک گل صحیح این تیم را داور به اشتباه سوت زد.
کد خبر : 154687

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: «پرسپولیس در حال حاضر به معنای واقعی یک تیم است. این تیم هم فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد و هم نتیجه می‌گیرد. مهمترین نکته در پرسپولیس اتحاد و همدلی همه اعضای تیم برای رسیدن به قهرمانی است و در بازی مقابل صبا هم این نکته کاملا مشهود بود.»


وی در رابطه با عملکرد «پل یانسکی» در قلب خط دفاعی پرسپولیس در بازی مقابل صبا افزود: «همیشه وقتی می‌خواهیم عیار یک مدافع را بسنجیم باید عملکرد او را تحت فشار ببینیم. صبایی‌ها روز گذشته فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکردند و به همین دلیل نمی‌توانیم در مورد وضعیت فنی مدافع اوکراینی پرسپولیس نظر دهیم.»


پنجعلی در مورد بازی‌ هفته آینده پرسپولیس مقابل تراکتورسازی بیان کرد: «پرسپولیس هیچ بازی راحتی ندارد و بازی هفته آینده مقابل تراکتورسازی هم یکی از بازی‌های سخت پرسپولیس است. جلوی پرسپولیس همه تیم‌ها باانگیزه ظاهر می‌شوند و تراکتورسازی هم برای برد به تهران می‌‌آید تا فاصله امتیازی خودش را با صدر جدول کم کند.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد بیانیه‌ها و اعتراضات اخیر باشگاه تراکتورسازی نسبت به این تیم در خصوص برنامه‌ بازی‌های لیگ عنوان کرد: «بازی‌هایی را که ما می‌بینیم همه نشان می‌دهد که داوری علیه پرسپولیس است و در هفته‌های اخیر چند پنالتی و یک گل صحیح این تیم را داور به اشتباه سوت زد. من فکر می‌کنم تراکتورسازان می‌خواهند جوسازی کنند که اگر نتیجه نگرفتند بهانه داشته باشند و این کار آنها دور از اخلاق ورزشی است.»


وی در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ گفت: «من از هفته‌های ابتدایی لیگ گفتم که پرسپولیس قهرمان می‌شود و الان هم می‌گویم که این تیم شانس اول قهرمانی است. ضمن اینکه سال گذشته هم حق پرسپولیس بود که قهرمان لیگ شود اما بنا به دلایلی قهرمانی از دستش پرید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر