صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
نمی‌دانم چرا در مملکت ما مظلوم‌نمایی مد شده است

خداداد عزیزی: پنالتی فولاد گل می‌شد بمب‌هسته‌ای می‌شدم و همه را منفجر می‌کردم/ خواستند «فردین بازی» دربیاورند

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: اگر بازیکن فولاد پنالتی که ناحق برای این تیم گرفتند را گل می‌کرد بمب‌هسته‌ای می‌شدم و همه را منفجر می‌کردم.
کد خبر : 154574

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اینکه سرمربی فولاد استعفا داده و بازیکنان این تیم هم قصد دارند از لیگ برتر کنار بکشند و جامعه فوتبال این اتفاق را از دید او می‌بینند که تیمش را از زمین بیرون کشیده است، گفت: «آن کسی که باید از لیگ برتر کنار بکشد ما هستیم نه فولاد و سرمربی آن. نمی‌دانم چرا در فوتبال و مملکت ما مظلوم‌نمایی مد شده است.»


وی ادامه داد: «گل درست ما را کمک داور آفساید اعلام کرده‌ است. بعد هم روی حرکتی که خطا نبود، داور اعلام ضربه پنالتی علیه تیم ما کرده است. من چاره‌ای نداشتم که تیمم را به کنار زمین بیاورم. البته قصد نداشتم بازیکنانم را از زمین خارج کنم ولی آنها را به کنار زمین آوردم تا داور فرصت پیدا کند تا با داور چهارم مشورت کند و او به داور وسط بگوید که پنالتی رخ نداده است. در این لحظه سعداوی آمده و می‌گوید بگذارید ضربه پنالتی زده شود. ما توپ را بیرون می‌زنیم.»


سرمربی سیاه‌جامگان افزود: «فولادی‌ها با بیرون زدن توپ خواستند «فردین بازی» دربیاورند و بگویند خیلی مردند. در برنامه تلویزیونی بازیکن فولاد می‌گوید اگر این اتفاقات را خداداد عزیزی انجام نمی‌داد هم ما توپ را بیرون می‌زدیم و بعد در جریان بازی به دو گل می‌رسیدیم. عده‌ای چقدر راحت دروغ می‌گویند. باور کنید گفتن حقیقت اصلا کار سختی نیست. نعیم سعداوی می‌گوید ما 10 نفره 60 دقیقه سوار بر بازی بودیم. الان که 40 سال پیش نیست که شما بروی و بگویید ما تمام بازی را در اختیار داشتیم و 18 بار هم به تیر زدیم و افسوس که برنده نشدیم. فیلم بازی‌ها موجود است. فولاد یک موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ما داشت. بازیکنانم بهترین بازی این فصل خود را دیروز انجام دادند.»


عزیزی با اشاره به اتفاقات بازی با سایپا خاطرنشان کرد: «ما در روز بازی با سایپا وقتی بازیکن این تیم با کمک خطای هند برای تیمش گل زد، سکوت کردیم و جالب اینکه سایپایی‌ها برنده شدند. دیروز هم اگر سکوت می‌کردم، فولاد برنده می‌شد. تیمم را کنار زمین آوردم تا حق‌مان زائل نشود. ما پرسپولیس نیستیم که با انتهای جدول 30 امتیاز فاصله داشته باشیم. باید امتیاز‌ها را به سخت‌ترین شکل ممکن جمع کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. اگر دیروز می‌باختیم الان وضع‌مان خیلی بدتر بود.»


وی با انتقاد از رفتار تماشاگران خوزستان یادآور شد: «دیروز در بازی پدیده با سایپا داور یک پنالتی اشتباه برای سایپا گرفت و این تیم با همین پنالتی سه امتیاز گرفت و از انتهای جدول بیشتر فاصله گرفت. حالا پدیده در خطر افتاده است، ولی تماشاگران مشهدی نه صندلی شکستند و نه کاری کردند که بازی دچار مشکل شود. ما باید مشکلات فوتبال‌مان را حل کنیم و نگذاریم فضای فوتبال را تماشاگران خراب کنند تا داور راحت‌تر تصمیم بگیرد.»


سرمربی سیاه‌جامگان درباره اینکه چه راهکاری به ذهنش می‌رسد تا داوران دچار این همه اشتباه نشوند، تصریح کرد: « اول اینکه من هیچ اشتباه داوران کشورمان را عمدی نمی‌دانم. دیشب هم به کامرانی‌فر گفتم که خودش باید کمک کند تا داورانش عملکرد بهتری داشته باشند. الان هم می‌گویم که وظیفه من مربی نیست که به کمیته داوران راهکار بدهم و تخصص این کار برعهده خودشان است. فقط دقت خود را بالا ببرند. من خداداد عزیزی اگر دیروز تیمم را کنار زمین نمی‌آوردم و می گذاشتم پنالتی فولاد گل شود، بمب هسته‌ای می‌شدم و همه را با خودم منفجر می‌کردم.»


وی تاکید کرد: «قبول دارم کارم در بازی با فولاد حرفه‌ای نبود. اما چاره دیگری برایم نگذاشته بودند. ما برای آنکه در لیگ برتر بمانیم باید با همه وجود بازی کنیم و نباید اسیر اشتباهات داوران شویم. الان هم حق با من است چون علیه تیمم سوت غلط زدند.»


عزیزی در مورد اینکه رفتارهای او می تواند داوران را در دیدارهای بعدی سیاه‌جامگان حساس کند، گفت: «مگر ما گفتیم داوران به نفع ما سوت بزنند. ما خواستار قضاوت عادلانه هستیم. این خیلی نامردی است که برای تیم سیاه‌جامگان سخت‌گیری کنند. ما بدمان نمی‌آید داوری در یک بازی برایمان به اشتباه پنالتی بگیرد یا خطای هندمان در محوطه جریمه را نبینند ولی باز هم دوست نداریم به نفع‌مان سوت بزنند و خواستار قضاوت عادلانه هستیم. من یقین دارم داوران ما همگی باشرف هستند و وجدان خود را زیرپا نمی‌گذارند. فقط خواهش می‌کنم در بازی‌های بعدی برای ما اشتباه تاثیرگذار نداشته باشند.»


سرمربی سیاه‌جامگان درباره دیدار روز جمعه تیمش با گسترش فولاد نیز بیان کرد: «همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارند. با اینکه گسترش تیم خوبی است اما اگر بازیکنان ما 50 درصد بازی دیروز خود برابر فولاد را روز جمعه انجام دهند، شکی ندارم که ما برنده بازی خواهیم بود. بازیکنانم دیروز بهترین بازی خود در این فصل را انجام دادند و همه جوره شایسته پیروزی بودند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر