صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۲۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
در جمع هیات رئیسه واحد اهواز

امام جمعه موقت اهواز: دانشگاه آزاد اسلامی همدلی و همزبانی دولت و ملت را عملیاتی کرده است

امام جمعه موقت اهواز با حضور در جمع هیات رئیسه واحد اهواز با تشکر از فعالیت های این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت دکتر میرزاده همچنان شکوفا و تلاشگر در مسیر انقلاب اسلامی گام برمی دارد و توانسته است شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را عملیاتی و اجرایی کند.
کد خبر : 15416

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در تمام عرصه های علمی، فرهنگی و آموزشی توانسته بار عظیمی از توسعه کشور در حوزه آموزش عالی را برعهده گرفته و کشور را از لحاظ آموزش نیروی متخصص و کاردان بی نیاز سازد.


خطیب نماز جمعه اهواز با تقدیر از تلاش های واحد اهواز در حوزه های فرهنگی و آموزشی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز امروز به عنوان یک قطب علمی آموزشی در استان خوزستان مطرح است و با تجمیع دو واحد علوم و تحقیقات خوزستان با واحد اهواز و ارتقای واحد به عنوان واحد جامع دارای جایگاه بسیار رفیع در تولید علم در بین دانشگاه های کشور است.


وی از توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی در واحد اهواز استقبال کرد و گفت: باید سعی شود رشته های تحصیلات تکمیلی مرتبط با پتانسیل ها و ظرفیت های استان برگزیده تا جوانان این منطقه پس از اخذ مدرک جذب بازار کار استان شده و در خدمت رشد و توسعه استان و کشور باشند.


امام جمعه موقت اهواز نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند نمادی موفق از همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد که توانسته است این شعار را عملیاتی و اجرایی کند.


حسن زاده بایادآوری شهادت سردار حاج هادی کجباف در روزهای گذشته که در منطقه " بصر الحریر" به دست گروه تکفیری داعش به فیض شهادت نایل آمد، گفت: امروز دلاوران و سرداران عزیز کشورمان در سنگر اول مبارزه با دشمنان اسلام و خصوصاً دشمنان تشییع در حال تلاش هستند که ان شاء ا... اجر این مجاهدت ها را خداوند برای آنها و خانواده های عزیزشان در نظر دارد.


شهرام لک رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز پیش از سخنان امام جمعه اهواز با ابراز خرسندی از حضور وی در واحد اهواز به ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت علمی، آموزشی و فرهنگی این واحد پرداخت.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد اهواز
ارسال نظر