صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۲۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

هشتمین کنگره ملی حزب اراده ملت ایران برگزار شد

امروز پنج شنبه هفتم بهمن ماه هشتمین کنگره ملی حزب اراده ملت ایران با حضور اعضای شورای مرکزی و عادی حزب در سالن پژوهشکده فرهنگ و هنر تهران برگزار شد.
کد خبر : 154056

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در بخش نخست این کنگره اعضای هیات رئیسه سنی حزب از علاقه‌مندان به عضویت در هیات رئیسه دائم دعوت کردند تا اعلام کاندیداتوری کنند.


پس از آنکه رأی‌گیری انجام شد 5 نفر از کاندیداها به عنوان هیأت رئیسه دائم حزب اراده ملت ایران انتخاب شدند که در میان آنها شهاب‌الدین بی‌مقدار توانست بالاترین رأی را در این مراسم به خود اختصاص دهد.


در این کنگره که با حضور نماینده‌ای از وزارت کشور برگزار می‌شد اصلاح موادی از اساسنامه حزب اراده ملت ایران نیز مورد بحث و رأی‌گیری قرار گرفت که در نهایت با رأی اکثریت قاطع اعضای حزب، اصلاح برخی از مواد به تصویب حاضرین در این مراسم رسید.


در ابتدای مراسم نماهنگی از حادثه دلخراش پلاسکو پخش شد که موجب تاثر و تالم اعضای حاضر در این مراسم شد.


بنا بر این گزارش، در بخش دوم هشتمین کنگره ملی حزب اراده ملت ایران اعضای حاضر در مراسم 21 نفر از 38 نامزد شورای سیاست‌گذاری حزب را انتخاب نمودند. در این میان بازرسین جدید حزب نیز که تعدادشان با اصلاح اساسنامه قبلی به 3 نفر افزایش پیدا کرده توسط اعضای حاضر در مراسم انتخاب شدند.


همچنین اعضای هیات داوران نیز که برای اولین بار طبق ماده جدید اساسنامه حزب مورد تصویب قرار گرفت توسط اعضای حاضر در این کنگره انتخاب شدند.


لازم به ذکر است حزب اراده ملت ایران یکی از احزاب در جریان اصلاح‌طلبی است که در سال 1379 توسط جمعی از فعالین سیاسی نظیر احمد حکیمی‌پور، کوزه‌گر، ایرانی و ... تاسیس شد و تا کنون فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف سیاسی،‌ اجتماعی و انتخاباتی انجام داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر