صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

دیدار فرستاده سازمان ملل متحد با شیخ اکرم کعبی

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء در دیدار هیاتی از سازمان ملل متحد، با تاکید بر جنایت‌های وارده در حق مردم فوعه و کفریا، بر ضرورت شکست محاصره فوری آنان تاکید کرد.
کد خبر : 153923

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء (از گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه)، هیاتی از سازمان ملل متحد روز گذشته (چهارشنبه) با سفر به بغداد، با شیخ اکرم کعبی دیدار و گفت‌وگو کردند.


این هیات به ریاست مانوج ماتیو و برای گفت‌وگو در راستای راهبرد جهان عاری از تروریسم وارد قرارگاه مرکزی مقاومت اسلامی شدند.


فرستاده سازمان ملل متحد گفت: «پیروزی‌های به‌دست آمده از سوی رزمندگان عراقی در جریان عملیات موصل بسیار ارزشمند است و باید این پیروزی‌ها استمرار داشته باشد تا روزی شاهد نابودی کامل این گروه تروریستی در سرزمین عراق باشیم.»


دبیرکل نجباء نیز در این دیدار با بیان وضعیت اسفبار اهالی فوعه و کفریا تصریح کرد: «این دو شهرک شیعه نشین که در شمال شرقی استان ادلب سوریه واقع شده، هدف جنایات فجیع گروه‌های تروریستی است و باید فوری این محاصره چهار ساله شکسته شود.»


شیخ اکرم کعبی در پایان نیز گزارشی مستند از فجایع انجام شده در حق اهالی فوعه و کفریا را تسلیم فرستاده سازمان ملل متحد کرد تا آن را در اختیار مسئولان این سازمان قرار دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر