صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
حافظی در جلسه شورای شهر پیشنهاد داد

خروج طرح «ممنوعیت اعلانات فاقد مجوز در سطح شهر تهران» از دستور شورا

به پیشنهاد رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، طرح «ممنوعیت اعلانات فاقد مجوز در سطح شهر تهران» بررسی نشد و بر این اساس شهرداری باید از ظرفیت‌های قانونی مصوبه گذشته شورای شهر استفاده کند.
کد خبر : 15385

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، رحمت‌اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران در بررسی طرح «ممنوعیت اعلانات فاقد مجوز در سطح شهر تهران» با اشاره به اینکه این طرح در ۲۴ دی ماه سال ۹۲ به تصویب رسیده است، اظهار کرد: طرح بعد از تصویب برای بررسی به کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا ارجاع داده شد.


وی ادامه داد: بر اساس ضوابط و قوانین بالادستی از جمله ماده‌های ۵۵ و ۹۲ قانون شهرداری‌ها و آیین‌نامه‌های مرتبط با مصوبه ۴ اسفندماه ۱۳۸۶ با عنوان «ساماندهی راهکارهای حقوقی و اجرایی پاکسازی جداره‌های و عناصر شهری از بر چسب‌های تبلیغاتی» کمیسیون سلامت به این جمع بندی رسید که قوانین گذشته کفایت می‌کند و ضرورتی برای مصوبه جدید وجود ندارد.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر شهرداری از ظرفیت‌های قانونی مصوبه گذشته به خوبی استفاده کند تمامی مواردی که مورد نظر دوستان است مرتفع خواهد شد.


محمد حقانی دیگر عضو کمیسیون سلامت نیز ضمن تایید اظهار نظر رئیس کمیسیون، گفت: در لایحه ساماندهی تبلیغات تمامی موارد مورد نظر دوستان لحاظ شده است و نیازی وجود ندارد تا مصوبه جدیدی برای سازمان زیباسازی به تصویب برسد.


به گزارش آنا، بدین ترتیب طرح «ممنوعیت اعلانات فاقد مجوز در سطح شهر تهران» به دلیل وجود مصوبه گذشته بررسی نشد و پیشنهاد کمیسیون سلامت، ‌ محیط زیست و خدمات شهری مبنی بر عدم ضرورت بررسی این طرح رای گیری و تصویب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر