صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
در دیدار با مسئول بسیج دانشجویی جیرفت

سرپرست واحد جیرفت: دانشجویان، قشر پیشتاز جوامع هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: دانشجویان، قشر پیشتاز جوامع هستند و دانشجو، طالب آگاهی است که برای حضور خود در دانشگاه، منزلت می‌‏بیند؛ رهیابی به راه‌های پر پیچ و خم را فضیلت می‌‏شمرد و در تلاش بر می‌‏آید که ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را در بین جوامع گسترش دهد.
کد خبر : 153235

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید خاتم‌ساز با حضور در جمع دانشجویان بسیجی واحد جیرفت، بسیج دانشجویی را جایگاهی برای توسعه همزمان علم و ایمان عنوان و اظهار کرد: بسیج دانشجویی پرچمدار توسعه همزمان علم و ایمان است.


این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و ایثارگری های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج دانشجویی تشکلی دانشجویی است که با فرمان امام راحل (ره) تشکیل شد. این تشکل در دانشگاه‌ها زیر نظر ناحیه بسیج دانشجویی که از زیرمجموعه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، فعالیت می‌کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از بسیج دانشجویی به عنوان محور انسجام دانشجویی یاد کرد و افزود: بسیج دانشجویی به عنوان یک نهاد مقدس، باید محور وحدت و همدلی بین استادان و دانشجویان باشد.


وی در مورد اهمیت اوقات فراغت دانشجویان بیان کرد: بسیجیان ارزشمند دانشگاهی، برنامه ریزی دقیقی برای اوقات فراغت دانشجویان داشته باشند زیرا بسیج فضای فرهنگی، مذهبی و معنوی را در خود دارد.


خاتم‌ساز افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری های سازنده در زمینه های مختلف بتوانیم گام های اساسی در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلامی و تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برداریم.



کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در این دیدار آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برای بسط و گسترش برنامه های فرهنگی و مذهبی عنوان و اظهار کرد: با توجه به نیاز قشر دانشجو به برنامه های مختلف علمی و فرهنگی همه ی ما در این مسیر با توجه به بیانات مقام معظّم رهبری پیش خواهیم رفت.


وی به اهداف مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که از سرمایه مردم پدید آمده و بسیج دانشجویی می‌تواند در راه توسعه علمی و فرهنگی این مجموعه عظیم را همراهی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر