صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی:

حداکثر 25 نفر در زیر آوار پلاسکو محبوس مانده‌اند/ وجود مخزن گازوئیل 20 هزار لیتری در زیر آوار را تایید نمی‌کنم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی عنوان کرد: حداکثر 25 نفر در زیر آوار ساختمان پلاسکو جان باختند که 15 نفر از این افراد آتش‌نشان هستند.
کد خبر : 152879

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی‌ بر اینکه عنوان شده یک مخزن گازوئیل 20 هزار لیتری در زیر آوار ساختمان پلاسکو محبوس مانده و دودی که از آوار بلند می‌شود ناشی از وجود این منبع است، گفت: چنین اطلاعاتی را ما تایید نمی‌کنیم زیرا هنوز در خصوص مواد و یا افرادی که در زیر آوار مانده‌اند اطلاعات دقیق وجود ندارد و ما تا زمانی که خاک‌برداری به صورت کامل صورت نگیرد هیچ‌گونه خبری را تایید نمی‌کنیم.


وی در خصوص شمار افرادی که در زیر آوار ساختمان پلاسکو محبوس مانده‌اند، گفت:‌ آمارها نشان می‌دهد حداکثر 25 نفر در زیر آوار جان باخته‌اند که 15 نفر آن‌ها آتش‌نشان و حداکثر 10 نفر از سایر افراد هستند.


وی افزود: از 15 جسد آتش‌نشان که در زیر آوار مانده تا‌کنون 2 جسد کشف و به مراکز پزشکی قانونی برای احراز هویت منتقل شده است.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی‌بر اینکه آیا از 10 نفری که در زیر آوار ماندند همه کسبه پلاسکو بودند یا خیر، گفت:‌ چنین آماری در دست نداریم و باید منتظر باشیم پس از عملیات خاک‌برداری و کشف اجساد و انجام احراز هویت به این نتیجه برسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر