صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
درگفت‌وگو با آنا؛

سعداوی: هنوز فولاد فرصت جبران دارد/ مقابل ذوب آهن 3 امتیاز را می‌خواهیم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: بختیار رحمانی را جذب کردیم چرا که به او در میانه میدان نیاز داشتیم و این بازیکن در دیدار با ذوب‌‌آهن در ترکیب ما بازی خواهد کرد.
کد خبر : 152337

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، شکست سنگین برابر پرسپولیس باعث شد تا فولاد خوزستان بهترین فرصت برای حضور در رده چهارم جدول را از دست بدهد. این تیم در بازی بعدی خود باید در خانه ذوب‌آهن اصفهان بازی سخت دیگری را انجام دهد آن هم در شرایطی که تبعات شکست برابر سرخ‌پوشان پایتخت بازیکنان فولاد را از لحاظ روحی دچار مشکل کرده و این موضوع کار را برای نعیم سعداوی سرمربی فولادی‌ها دشوار کرده است.


سعداوی درباره اینکه توانسته تیمش را در شرایط روحی مناسبی برای دیدار با ذوب‌آهن قرار بدهد یا نه، به خبرنگار آنا،‌ گفت: «باخت هم بخشی از ورزش است و نباید عامل این موضوع شود که ما از حرکت بایستیم. بازیکنان فولاد انگیزه زیادی برای موفقیت دارند و در روز بازی با پرسپولیس هم با تمام وجود بازی کردند ولی تلاششان به نتیجه نرسید. آنها با یک شکست قافیه را نمی‌بازند و بعد از این هم سعی خواهند کرد تا برابر حریفان خود امتیازهای از دست رفته را جبران کنند؛ چون هنوز فرصت کافی برای رسیدن به رتبه‌های خوب باقی مانده است.»


وی خاطرنشان کرد: «ما در روز بازی با پرسپولیس اگر کمی بهتر در انتقال توپ در خطوط جلو موفق‌تر بودیم بدون شک بازنده نبودیم اما گاها در بازی ها اتفاقاتی می‌افتد که باب میل‌مان نیست. پرسپولیس بهتر از فرصت‌هایی که داشت استفاده کرد و در نهایت موفق شد تا برابر ما برنده شود.»


سرمربی فولاد خوزستان در خصوص اینکه در دیدار با ذوب‌آهن هم امکان آن وجود دارد که بازیکنان تیمش اسیر حادثه شوند یا نه، بیان کرد: «ما تلاش می‌کنیم تا برابر هیچ حریفی بازنده نباشیم و این شرایط برای تیم مقابل هم وجود دارد. به طور حتم تیم ذوب‌آهن که تا اینجای فصل یکی از بهترین تیم‌ها بوده برابر ما تلاش خواهد کرد تا با استفاده از امتیاز میزبانی نمایش بسیار خوبی داشته باشد و روند رو به رشد خود را ادامه دهد. این ما هستیم که باید به گونه‌ای بازی کنیم که حریف‌مان نتواند مقابل ما موفق شود. قرار نیست اتفاقات بازی با پرسپولیس تکرار شود و بازیکنان فولاد انگیزه لازم برای ایستادن برابر تیم ذوب‌آهن را دارند. هدف ما کسب 3 امتیاز است و تلاش می‌کنیم تا به این هدف برسیم.»


سعداوی درباره بازیکنانی که از فولاد جدا شدند و همچنین آنهایی که از این هفته برای این تیم بازی می‌کنند، عنوان کرد: «ما بختیار رحمانی را جذب کردیم چرا که به او در میانه میدان نیاز داشتیم و این بازیکن از دیدار با ذوب‌‌آهن در ترکیب ما بازی خواهد کرد. میثم دورقی هم به جمع ما اضافه شده و در ادامه فصل می‌تواند در پست هافبک دفاعی جزو بازیکنان تاثیرگذارمان باشد.»


وی افزود: «مهرداد جماعتی هم به رغم آنکه می‌توانست در فولاد بماند اما خودش تصمیم به جدایی گرفت و ما هم مانع جدایی‌اش نشدیم. اکبر ایمانی هم با خواست خودش از تیم ما رفت. امیدوارم این دو بازیکن بتوانند در تیم‌های جدید خود موفق شوند و به تیم‌های‌شان کمک لازم را بکنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر