صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
در یکصد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران؛

مسجد جامعی: حرمت امام‌زاده را متولیانش نگه می‌دارند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز روز شورا‌ها است و باید در نظر داشت که حرمت شورا‌ها باید نگه داشته شود اما حرمت امام‌زاده را متولیانش نگه می‌دارند.
کد خبر : 15224

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد مسجد جامعی در یکصدو چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی چهارم در خصوص حفظ حرمت شورا‌ها گفت: دیروز فیلمی به ما ارائه شده در همین خصوص که ببینید در آن واقعا چه چیزی گفته شده است اما برای ما مهم نیست زیرا این صحبت‌ها خطاب به رسانه یا عضو شورا بوده باشد قابل پذیرش نیست.
وی گفت: بررسی‌ها نشان داده که این سخنان مدیر شهرداری در رسانه‌ای که متعلق به‌‌ همان دستگاه است درج شده و در چند روزنامه رسمی نیز به چاپ رسیده اما تکذیب نشده است.
مسجد جامعی گفت: بنابراین پس از ۵ روز که اعضای شورا نسبت به این سخنان واکنش نشان دادند مدیر شهرداری اعلام کرده که سخنان او خطاب به شورا نبوده و مربوط به رسانه‌ها بوده است.
عضو شورای چهارم تاکید کرد: در واقع اگر بخواهیم روز شورا را گرامی بداریم ابتدا باید احترام شورا را نگه بداریم زیرا این ادبیات مناسب مدیر شهری نیست و حتی آقای قالیباف نیز از این ادبیات استفاده نمی‌کنند.
وی تاکید کرد: مهم این است که حرمت‌ها رعایت شود و امروز که روز شورا‌ها است این موضوع را مطرح کردم زیرا نگاهی که قانون به شورا‌ها دارد ما نیز باید داشته باشیم.
مسجد جامعی گفت: چطور ممکن است که حرمت اعضای شورای شهر رعایت نشود اما انتظار داشته باشیم که حرمت مدیریت شهری و مردم رعایت شود.
عضو شورای چهارم تاکید کرد: شورا پشتوانه شهرداری است و بنابراین باید به نحوی رفتار کنیم که ادبیاتمان مناسب اعضای رده اول مدیریت شهری باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر