صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۵

توضیح دانشگاه جامع علمی‌کاربردی درباره امتحان دادن دانشجویان بدهکار

"ممانعت دانشگاه جامع علمی کاربردی از امتحان دادن دانشجویان بدهکار"، خبری است که این دانشگاه نسبت به انتشار آن واکنش نشان‌داده و در ارتباط با تحصیل در این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرده است.
کد خبر : 151993

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به دنبال انتشار اخباری در برخی از رسانه‌ها با موضوع ممانعت دانشگاه علمی کاربردی از دانشجویان بدهکار برای حضور در جلسه امتحانات، این دانشگاه توضیحاتی را در این باره در اطلاعیه‌ای منتشر کرد.


متن این اطلاعیه به شرح زیر است:


«تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس قانون با دریافت شهریه صورت می‌گیرد و مراکز آموزشی این دانشگاه به جز شهریه دانشجویان از هیچ نهاد دولتی یا خصوصی مبلغی باری تامین فعالیت‌های خود دریافت نمی‌کند.


اداره دانشگاه جامع علمی کاربردی و مراکز آموزشی تحت نظارت آن به‌وسیله شهریه‌های دریافتی از دانشجویان انجام می‌شود و دانشجویان باید قبل از شروع هر نیمسال تحصیلی در هنگام ثبت‌نام شهریه خود را بپردازند.


طبق روال سال‌های قبل و برای کمک به دانشجویانی که توانایی کامل پرداخت شهریه را ندارند، بعضا مراکز آموزشی دریافت شهریه را تقسیط نموده‌اند و به دانشجو مهلت می‌دهند تا آخر نیمسال تحصیلی نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایند.


علی‌رغم اینکه مطابق مقررات دانشجو باید تا قبل از شروع امتحانات نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام کرده باشد، در برخی از مراکز آموزشی علمی کاربردی با مجوز حضور در امتحانات تا زمان اعلام نمرات به دانشجو فرصت تسویه بدهی داده شده است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر