صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
در بازدید از واحد اهواز

ناصر سودانی: اقبال جوانان به تحصیل در واحد اهواز، نشان از بالا بودن استاندارد‌های آموزشی دارد

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در بازدید خود از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی را مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر : 15159

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ناصر سودانی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با تشکر از تلاش های مسئولان واحد، دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به پاس تلاش‌های مسئولانی دلسوز و کارآمد توانسته است جایگاه رفیعی در تولید علم در سطح منطقه و کشور به دست آورد.


وی با توجه به کارنامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: دکتر میرزاده به همراه تیمی از همراهان و همکاران خود از زمان آغاز کار در دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است با استفاده از پتانسیل‌های عظیم موجود در دانشگاه، خدمات عظیمی را در راستای تولید علم انجام دهند.


سودانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات بزرگ کشور پس از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، اظهار کرد: عملکرد واحد اهواز تاکنون با پیشرفت خوبی همراه بوده به گونه‌ای که توانسته است با توجه به وجود دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی در سطح استان، از طریق جذب استادان توانمند و گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی سهمی ۶۰ درصدی از دانشجویان این شهرستان را به خود اختصاص دهد.


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در راستای حل مشکل جوانان این خطه در راستای ادامه تحصیل در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی، گفت: اقبال جوانان به تحصیل در این واحد، نشان از بالا بودن استاندارد‌های آموزشی واحد اهواز است.


در این جلسه شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گزارشی از آخرین وضعیت علمی و آموزشی و تعداد اعضای هیئت علمی و دانشجویان واحد اهواز ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر