صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۵

معرفی سیامند رحمان به عنوان ورزشکار تماشایی وزنه‌برداری

وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، سیامند رحمان، ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری و قویترین مرد دارای معلولیت جهان را به عنوان یکی از 230 ورزشکار تماشایی معرفی کرد.
کد خبر : 151146

به گزارش گروه ورزشی آنا، وب‌سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک از روز دوشنبه، 9 ژانویه، اقدام به معرفی ورزشکاران شاخصی از 22 رشته پارالمپیک تابستانی نموده است.


این اقدام با عنوان "ورزشکاران تماشایی" آغاز شده و در طی این مدت 230 ورزشکاری که از سال 2017 تا بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، می‌توانند خبرساز باشند به عموم مردم معرفی می‌شوند.


برخی از این ورزشکاران، جوانانی هستند که تا بازی‌های پارالمپیک 2020 پیشرفت خواهند کرد و استعدادهای آنها شکوفا می‌شود و تعدادی نیز از افرادی هستند که پیش از این مدال آور و افتخار آفرین بوده‌اند.


امروز، یکشنبه، 15 ژانویه نیز به دو رشته کانو و وزنه‌برداری اختصاص یافت و کمیته بین‌المللی پارالمپیک با همکاری فدراسیون‌های جهانی این رشته‌ها اقدام به معرفی شاخص‌ترین ورزشکاران این دو رشته نمود که عملکرد آنها می‌تواند تا بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو در صدر اخبار قرار گیرد.


در رشته وزنه برداری، علاوه بر سیامند رحمان از ایران، 10 وزنه‌بردار دیگر از کشورهای آذربایجان، چین (2 نفر)، انگلستان، یونان، ترکیه، مصر، نیجریه، مکزیک و برزیل به چشم می‌خورد.


در رشته کانو نیز اسامی 6 ورزشکار معرفی شده که عملکرد آنها تا بازی‌های پارالمپیک مورد نظر خواهد بود.


پیش از این نیز زهرا نعمتی در رشته تیر و کمان، بهزاد زادعلی اصغر در رشته فوتبال پنج نفره و مرتضی مهرزاد در رشته والیبال نشسته در زمره این ورزشکاران تماشایی معرفی شده‌اند.


اعلام اسامی این ورزشکاران تا 19 ژانویه ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایران
ارسال نظر