صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا؛

رسول کربکندی: ایجاد تغییر در کادر فنی تیم ملی اشتباه است/ سرمربی تیم ملی می‌داند چه زمانی باید ناز کند

کارشناس فوتبال گفت: در این برهه زمانی نباید به ترکیب کادر فنی تیم ملی دست زد اما بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی باید تصمیمات محکم‌تری برای نیمکت تیم ملی اتخاذ شود.
کد خبر : 151014

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، اختلافات میان برانکو و کی‌روش گویا تمامی ندارد و سرمربی تیم ملی در آخرین اظهارنظرش اعلام کرد که برانکو فرد حسودی هست و قصد دارد جای او را در تیم ملی بگیرد. سرمربی سرخپوشان هم در پاسخ به صحبت‌های کی‌روش بیان کرد که یک سال و نیم با پرسپولیس قرارداد دارد و فعلا چنین قصدی ندارد.


رسول کربکندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اختلافات بوجود آمده میان سرمربی تیم ملی و سرمربی باشگاه پرسپولیس گفت: «هم برانکو و هم کی‌روش حق دارند و هر کدام حرص تیم خودشان را می‌خورند. مشکل از سیستمی است که باید هماهنگی بین مربی تیم ملی و مربیان باشگاهی بوجود بیاورد اما متاسفانه این کار تا به امروز انجام نشده‌است.»


وی ادامه داد: «کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و به خوبی می‌داند که چه وقت‌هایی مسئولان را تهدید کند و برای تیم ملی ناز کند. سرمربی تیم ملی هر وقت تیمش نتیجه می‌گیرد درخواست‌هایی را مطرح می کند و با استعفایش که نوعی تهدید تلقی می‌شود به درخواست‌هایش می‌رسد.»


کربکندی در رابطه با وظیفه مدیران فدراسیون فوتبال در ایجاد هماهنگی بین مربیان باشگاه‌ها و سرمربی تیم ملی بیان کرد: «در اکثر کشورهای دنیا مربیان باشگاهی با مربی تیم ملی هماهنگ هستند و برنامه‌های بلند مدت برای برگزاری اردوها دارند. اما متاسفانه در فوتبال ما این کار توسط مدیران فدراسیون فوتبال انجام نشده‌است و دود این موضوع به چشم فوتبال ایران می‌رود.»


وی افزود: «ناهماهنگی بوجود آمده باعث اختلاف میان کی‌روش و برانکو شد و ممکن است هواداران پرسپولیس که تعداد آنها هم بسیار زیاد است از سرمربی باشگاه خودشان حمایت کنند و این مساله در بازی‌های ملی دودستگی بین هواداران ایجاد کند و به تیم ملی آسیب برساند.»


کارشناس فوتبال در مورد صحبت‌های کی‌روش در رابطه با اینکه برانکو می‌خواهد جایش را در تیم ملی بگیرد گفت: «تاج وارث نوع مدیریتی شد که مشخص نیست چه مدل قراردادی با کی‌روش بستند و الان هم هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و هیچ کس هم جرات ندارد به کی‌روش انتقاد کند. کی‌روش از بدو ورودش به ایران متوجه شد که می‌تواند در فوتبال ما هر کاری که دلش می‌خواهند انجام دهد و به نوعی حکومت کند. مسئولین فدراسیون گویا به برانکو قول سرمربیگری تیم ملی دادند و کی‌روش هم این مساله را فهمید. اما در این برهه زمانی نباید به ترکیب کادر فنی تیم ملی دست زد و ایجاد تغییر کرد اما در صورت صعود ایران به جام جهانی و بعد از این رقابت‌ها باید تصمیمات محکم‌تری برای نیمکت تیم ملی اتخاذ شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر