صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا؛

ابراهیمی: تمرکز تراکتور روی بازی‌های خودش است/ هیچ بازی آسانی وجود ندارد

مهاجم تراکتورسازی گفت: امیدوارم که بتوانیم نیم‌فصل دوم در ورزشگاه یادگار با حریفان خود روبه‌رو شویم چرا که هواداران بیشتری از ما حمایت خواهند کرد.
کد خبر : 150482

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص پیروزی تراکتورسازی در خانه استقلال خوزستان گفت: «در یکی از دشوارترین بازی‌های این فصل خود به پیروزی رسیدیم و سه امتیازی را گرفتیم که در هفته‌های پایانی خیلی به ما برای رسیدن به هدف‌مان کمک خواهد کرد. ما باید در بازی‌های بعدی که داریم دقت بیشتری را به خرج دهیم تا بتوانیم در ادامه فصل به امتیازهای حساس و مهمی برسیم.»


او درباره اینکه بازیکنان و مربیان استقلال معتقد بودند که خوش‌‌شانسی عامل برد تراکتورسازی بود، بیان کرد: «ما توانستیم از موقعیت‌هایی که خلق کردیم بهتر استفاده کنیم و برنده شویم. کسی منکر بازی خوب استقلال خوزستان نمی‌شود اما آنها در گلزنی ناموفق بودند و نباید عدم موفقیت خودشان را خوش‌شانسی ما بدانند. در فوتبال تیمی برنده می‌شود که از فرصت‌های خود بهتر استفاده کند و اشتباهی نداشته باشد.»


مهاجم تیم تراکتورسازی درباره اینکه چقدر امیدوار است که تیمش بتواند صدر جدول را به صورت کامل از دست پرسپولیس خارج کند، عنوان کرد: «ما تلاش می‌کنیم تا در دیدارهای خودمان موفق باشیم و کاری به دیگر تیم‌ها نداریم. به طور حتم شرایط جدول به گونه‌ای پیش می‌رود که ما بتوانیم با کسب حداکثر امتیازات در دیدارهای آتی به صدرجدول برسیم. بنابراین تمرکز ما روی دیدارهای خودمان است و سعی خواهیم کرد تا بدون اشتباه برابر حریفان خود ظاهر شویم.»


او درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر صنعت‌نفت آبادان نیز اظهار داشت: «ما برای هر بازی برنامه مشخصی داریم که سرمربی تیم آن را مشخص می‌کند. برای بازی با صنعت‌نفت هم تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و با توجه به برنامه‌‌هایی که می‌گیریم روی نقاط ضعف‌ و قوت نفت آبادان کار خواهیم کرد. می‌دانیم که همه بازی‌ها سخت است و باید در هر بازی حداکثر تلاش‌مان را برای پیروزی انجام دهیم. برای همین سعی خواهیم کرد تا از همان ابتدای بازی برابر تمامی حریفان با قدرت ظاهر شویم.»


ابراهیمی در خصوص اینکه قرار است از این هفته تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام به مصاف حریفانش برود، گفت: «هنوز به صورت قطعی به ما اطلاع نداده‌اند که ورزشگاه آماده است. امیدوارم که بتوانیم نیم‌فصل دوم در ورزشگاه یادگار با حریفان خود روبه‌رو شویم چرا که هواداران بیشتری از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به سودمان خواهد شد.»


وی درباره اینکه مشکل مالی در تیم تراکتورسازی دارد یا نه، تصریح کرد: «در تمامی تیم‌ها مشکلات مالی وجود دارد. با این حال سردار آجورلو در این فصل تمام تلاشش را کرده تا بازیکنان تیم مشکل مالی نداشته باشند و ما هم با حمایتی که می‌بینیم، برای موفقیت تیم‌مان تلاش خواهیم کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر