صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۵

رقابت فعالان حوزه تبلیغات در جشنواره تبلیغات خلاق دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

اولین دوره از جشنواره تبلیغات خلاق توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم زمان با برگزاری دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی در 3 و 4 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر : 149668

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر هاشم آقازاده مدیرگروه بازرگانی دانشکده مدیریت و رئیس کنفرانس با اعلام این خبر، افزود: «تبلیغات و اقتصاد به نوعی در هم تنیده شده‌اند، بنابراین یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که می‌تواند از حوزه بازاریابی و اقتصاد بررسی شود مبحث تبلیغات است.»


به گفته رئیس کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران، «شرکت‌کنندگان در دو سطح حرفه‌ای و آماتوری می‌توانند آثار خود را در قالب دسته‌بندی‌های تبلیغات چاپی (مکتوب)، رادیویی، تلویزیونی، محیطی و دیجیتالی به جشنواره ارسال کنند.»


همچنین شرکت در این جشنواره هیچ گونه هزینه ندارد و تمام کانون‌های تبلیغاتی، شرکت‌ها و سازمانها و فعالان این حوزه می‌توانند به صورت رایگان در این جشنواره شرکت کنند.


صاحبان آگهی می‌توانند به وب سایت کنفرانس به نشانی www.marketingmanagement.ir مراجعه و فرم مربوط به خود را تکمیل و فایل اثر تبلیغاتی خود را بارگذاری کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر