صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۵
در گفت وگو با آنا

بیژن ذوالفقارنسب: کی‌روش با هر استعفایی، اختیاراتی را می‌گیرد/ مسئولان فدراسیون اصول را درست کنند

کارشناس فوتبال گفت: مسئولان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس در کنترل مربیان خودشان کوتاهی کردند و هر باشگاه یا فدراسیون باید سخنگویی را تعیین کند تا در زمان مناسب حرف بزند و بیانیه صادر کند.
کد خبر : 149591

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مسئولان فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار کردند با استعفای کارلوس کی‌روش مخالفت کردند و سرمربی تیم ملی هم با اطمینان خاطر از اعتماد مسئولان فوتبال ایران به کارش در تیم ملی ادامه می‌دهد.


بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اتفاقات اردوی تیم ملی در دوبی که منجر به استعفای سرمربی تیم ملی شد گفت: «هم برانکو و هم کی‌روش کار اشتباهی کردند و هر دو مقصر هستند. تقصیرات آنها هم به دلیل عدم مدیریت فدراسیون و باشگاه پرسپولیس روی مربیانش است. مسئولان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس در کنترل مربیان خودشان کوتاهی کردند و هر باشگاه یا فدراسیون باید سخنگویی را تعیین کند تا در زمان مناسب حرف بزند و بیانیه صادر کند.»


وی ادامه داد: «اردوی تیم ملی در امارات و آن هم در این برهه زمانی اصلا مناسب نبود. امارات کشوری است که هیچ‌گونه همکاری را با ما انجام نمی‌دهد و چشم دیدن پیشرفت فوتبال ایران را ندارد و آن وقت تیم ملی ما برای برگزاری اردو به این کشور سفر می‌کند. تیم ملی در اردوی دوبی یک بازی تدارکاتی با آفریقایی‌های مقیم دوبی انجام داد که این تیم در حد تیم درجه چهار آفریقا هم نبود. در شان و منزلت تیم ملی به عنوان تیم اول فوتبال آسیا نیست که با یک تیم درجه چهار آفریقایی بازی کند.»


ذوالفقار نسب در رابطه با مخالفت مسئولان فدراسیون فوتبال با استعفای کی‌روش بیان کرد: «در هیچ کجای دنیا به سرمربی تیم ملی آنقدر اختیار نمی‌دهند که خودش را همه کاره فوتبال بداند و هر رفتاری که دوست دارد با فوتبال ایران انجام دهد. پیشکسوتان ما هم به اتفاق هم با این رفتارهای کی‌روش مخالفت هستند. یک یا دو پیشکسوت از کی‌روش بدشان بیاید ولی همه پیشکسوتان که مخالف کی روش نیستند و باید قبول کنیم که بعضی از رفتارهای سرمربی تیم ملی اشتباه است.»


وی افزود: «استعفای کی‌روش 100درصد به نفع خودش بود و او وقتی استعفا می‌دهد اختیاراتی را می گیرد و دوباره به تیم ملی برمی‌گردد. مسئولان فدراسیون فوتبال باید اصول را درست کنند و با گماردن یک سخنگو در فدراسیون از اظهارنظرهای سرمربی تیم ملی جلوگیری کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر