صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۴۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

پرسپولیس با برانکو در حسرت پیروزی ماند/ رقابت شانه به شانه در صدر جدول

تیم فوتبال پرسپولیس بازی برده را با تساوی عوض کرد تا برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید این تیم همچنان در حسرت پیروزی باقی بماند.
کد خبر : 14940

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری چهار بازی به پایان رسید.با نتایجی که امروز به ثبت رسید رقابت در صدر جدول جذاب تر از قبل شد.


در تهران و در ورزشگاه تختی تیم فوتبال نفت تهران میزبان ملوان بندر انزلی بود. در این بازی شاگردان علیرضا منصوریان با ارائه یک بازی برتر مقابل حریف خود به پیروزی دو بر صفر دست یافتند.


نفت با این پیروزی 51 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.


تیم صدر نشین تراکتور سازی که مهمان پیکان بود نیز موفق شد با دو گل میزبان خود را شکست دهد.شاگردان تونی اولیویرا با این برد 53 امتیازی شدند تا همچنان در صدر جدول باقی بمانند.


در دیگر بازی امروز دو تیم فولاد و ذوب آهن در اهواز در برابر هم قرار گرفتند که در پایان 90 دقیقه تلاش این سبزپوشان اصفهانی بودند که موفق شدند با دو گل سرخ های اهوازی را شکست دهند.


شاگردان گل محمدی با این پیروزی ضمن اینکه شانس خود را برای کسب سهمیه بازی های آسیایی افزایش دادند با 45 امتیاز رده پنجم جدول را از آن خود کردند. فولادی ها هم به رغم این باخت با 47 امتیاز در همان مکان چهارم باقی ماندند.


اما در آخرین بازی امروز تلاش دو تیم پرسپولیس و سایپا در کرج برنده ای نداشت و دو تیم با تساوی 2 بر 2 امتیازات این بازی را با هم تقسیم کردند.


شاگردان برانکو در حالی با حداقل امتیاز به تهران بازگشتند که از حریف خود پیش بودند اما نتوانستند برتری خود را تا پایان بازی حفظ کنند.


سرخپوشان با این تساوی 30 امتیازی شدند و در رده دهم باقی ماندند. این اولین امتیاز برانکو در پرسپولیس است.


انتهای پیام/

ارسال نظر