صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

باغ وحش صفه، شرایط نگهداری هفت ببر بنگال را ندارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باغ وحش صفه، شرایط نگهداری از حیوانات گوشتخوار را ندارد، افزود: وضعیت این باغ وحش به هیچ وجه برای نگهداری هفت ببر بنگال بازمانده از سیرک‌ها مناسب نیست.
کد خبر : 149042

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از خانه ملت، حیدر علی عابدی در رابطه با احداث جایگاه مناسب در باغ وحش صفه برای نگهداری از 7 ببر بنگال باقی مانده از سیرک‌های کشور، گفت: طبق اظهارات شهردار منطقه پنج اصفهان باغ وحش صفه شرایط نگهداری از ببرها را ندارد، زیرا سازمان حفاظت محیط زیست فضای این باغ وحش را برای نگهداری از ببرها تایید نکرده است.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در باغ وحش صفه تنها حیوانات گیاهخوار نگهداری می‌شوند، ادامه داد: به دلیل آنکه باغ وحش صفه نزدیک مناطق مسکونی واقع شده از این رو ساکنان اطراف باغ وحش نسبت به نگهداری از 7 ببر بنگال باقی مانده از سیرک‌ها در باغ وحش صفه معترض بودند؛ سیاست شهرداری این است که در باغ وحش صفه تنها از حیوانات گیاهخوار نگهداری شود، بنابراین این مساله از نظر شهردار منطقه پنج اصفهان کاملا منتفی بوده و نسبت به موقعیت ببرهای مذکور بی‌اطلاع است.


وی در رابطه با برخی اظهارات مبنی بر اینکه عوض شدن شهردار منطقه پنج اصفهان علت عدم تعیین تکلیف 7 ببر بنگال باقی مانده از سیرک‌ها است، تصریح کرد: چنین اظهاراتی صحت ندارد و علت تحویل نگرفتن ببرها از سوی شهردار منطقه 5 تنها استاندارد نبودن باغ وحش صفه و اعتراض ساکنان اطراف باغ وحش بوده است.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در باغ وحش صفه حیوانات زیادی نگهداری نمی‌شود، گفت: وضعیت این باغ وحش به هیچ وجه برای نگهداری از حیوانات گوشتخوار مناسب نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر