صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

رضا‌زاده: اولویت من رای مردم تهران است/ از عضویت در شورای شهر استعفا نمی‌دهم

عضو شورای شهر تهران گفت: قانون در این زمینه تکلیف را مشخص کرده است که شورا شغل محسوب نمی‌شود و با توجه به اینکه وزنه‌برداری علاقه و رشته کاریم است اما در ‌‌نهایت اولویتم احترام به رای مردم پایتخت است و به رای مردم بی‌احترامی نمی‌کنم.
کد خبر : 14877

به گزارش گروه اجتماعی آنا، حسین رضا‌زاده عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعیین تکلیف قانون در زمینه عضویت در شورای شهر و ریاست فدراسیون وزنه‌برداری اظهارکرد: قانون تکلیف نهایی را در این زمینه مشخص کرده است.


وی تاکید کرد: بر اساس نظر هیات حل اختلاف به نامه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر دو شغله بودن من، این شورا در بهمن ماه سال گذشته نظر خود را بر بلامانع بودن عضویت همزمان در شورای شهر و فدراسیون اعلام کرد.


رضا‌زاده یادآور شد: علاوه بر شورای حل اختلاف، کمیسیون اصل نود مجلس که مفسر قانون است نیز بلا مانع بودن همزمان عضویت شورا و ریاست فدراسیون را تایید کرده و این موضوع به وزیر ورزش ابلاغ شده است.


وی افزود: این مساله مراحل قانونی خود را طی کرده و شائبه‌ای در این زمینه وجود ندارد و برای حضور هم زمان شورا و فدراسیون مشکلی وجود ندارد چرا که سابقه درخشانی نیز در فدراسیون وزنه برداری برای کشورمان داشته‌ام و در زمان حضور در فدراسیون وزنه‌برداری برای ایران کسب افتخار کرده‌ام.


عضو شورای شهر تهران گفت: مردم تهران در زمان انتخابات چهارمین دوره شورای شهر تهران، به من اعتماد کردند و با رای خود مرا به عنوان سومین نفر برگزیدند، بنابراین به رای مردم احترام می‌گذارم و از عضویت در شورا استعفا نمی‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر