صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۵
با هدف دریافت و پیگیری شکایات مردمی؛

سامانه دادرسی الکترونیکی به صورت آزمایشی راه اندازی شد

مرحله نخست دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) شامل دریافت و پیگیری شکایات، گزارش‌ها و پیشنهادات و انتقادات مردمی به صورت الکترونیک راه اندازی شد.
کد خبر : 148559

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، محمد بارانی، معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم افتتاح مرحله نخست سامانه دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) گفت: در راستای ارتقای رضایت‌مندی مردم، تحقق دادرسی الکترونیکی، کارآمدسازی دادرسی، تسهیل طرح شکایت مردمی، شفافیت در پاسخگویی، تسریع در رسیدگی و همچنین اجرای بند (ج) و (د) ماده 18 آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی، این سازمان اقدام به راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) کرده است.


وی با اشاره به اینکه این سامانه در مرحله نخست شامل دریافت و پیگیری شکایات و گزارش‌های مردمی به صورت الکترونیک است، اظهار کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق این سامانه به نشانی الکترونیکی tazirat.gov.ir یا تارنمای tazirat135.ir و یا تارنمای t135.ir به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام و کد رهگیری دریافت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر