صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
معاون هیات عالی نظارت منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی:

واحد‌های دانشگاهی فعالیت‌های خود را بر اساس برنامه توسعه و ارتقای کیفیت برنامه‌ریزی کنند

معاون هیات عالی نظارت منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار بازدید کردند.
کد خبر : 147937

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر رضا علی‌محسنی در حاشیه این بازدید در جلسه مشترک با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار بر استفاده بهینه از امکانات و فضا‌های دانشگاه، برگزاری کارگاه‌های مقاله نویسی به زبان لاتین، برقراری بسترهای لازم برای ارائه مقالات و پیگیری رشته کار‌شناسی ارشد در موازات کار‌شناسی و تحقق برنامه‌های استراتژیک دانشگاه تاکید کرد.


وی در باره مدیریت جهت گیری برنامه‌های دانشگاه در اجرا گفت: از اهدافی که هیات نظارت دنبال می‌کند، حضور در واحد‌ها برای آشنایی با عملکرد آنها، بازدید از بخش‌های مختلف و ارزیابی آن‌ها، مستندسازی با توجه به پتانسیل‌ها و ضعف‌ها و کمک به برون‌رفت از مشکلات و ارائه راهکار مناسب است.


محسنی کیفیت آموزشی، استاندارد کردن فضا‌های آموزشی و تکریم ارباب رجوع را در جذب دانشجو موثر دانست و گفت: انتظارات هیات موئسس از واحد‌ها این است که واحد‌های دانشگاهی فعالیت‌های خود را بر اساس چارچوب برنامه توسعه، بخشنامه‌ها و ارتقای کیفیت برنامه ریزی کنند.


معاون هیات عالی نظارت منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با مدیریت منابع و مصارف می‌توان بستر لازم برای سرمایه گذاری در بخش علم به سرمایه را فراهم ساخت.


دکتر مهدی فدایی رئیس واحد رودبار هم در این جلسه گزارشی از این واحد دانشگاهی ارائه و سپس هر یک از معاونان نیز گزارش مختصری از حوزه کاری خود بیان کردند.


معاون هیات نظارت منطقه ۳ دبیرخانه هیات موئسس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه در این بازدید از بخش‌های آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی و فضای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار و سما این واحد دانشگاهی دیدن کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد رودبار
ارسال نظر