صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
در نشست هیات امنا

رجایی خبر داد: تحصیل بیش از 6 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به‌منظور تصویب بودجه سال 1396 صبح امروز به ریاست دکتر حمید میرزاده و با حضور اعضای هیات امنای این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 147165

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان زنجان در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه گفت: «استان زنجان دارای 6 واحد و مرکز دانشگاهی و 4 هزار و 277 مقاله ISI و علمی و پژوهشی است.»


دکتر یدالله رجایی با توجه به اقدامات انجام شده این استان در سال 95 اظهار کرد: «خرید منابع علمی و دیجیتال، تدوین 88 مقاله ISI و نمایه بین‌المللی، تالیف و ترجمه 12 عنوان کتاب، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان، پرداخت وام دانشجویی، کسب 5 مدال در مسابقات آسیایی، شرکت در مسابقات پارالمپیک ریو، محوطه‌سازی، برگزاری سلسله سخنرانی ازدواج سالم، ساخت یادمان شهدا و ...از جمله اقدامات انجام شده در سال 95 است.»


وی تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان را 6 هزار و 354 نفر دانست و نسبت دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان را به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان یک به 3 عنوان کرد.


رئیس واحد زنجان درباره برنامه‌ها و اقدامات سال آینده استان زنجان نیز گفت: «برگزاری کارگاه‌های آموزشی، بازدید از مناطق جنگی، ساخت 3 مسجد، برگزاری مسابقات فوتسال استانی، اجرای طرح شفا و... از جمله برنامه‌های استان زنجان در سال 96 است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر