صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۵

دستور ابتکار برای استخدام «سرباز مریوانی» در سازمان حفاظت محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس خواست تا در صورت تمایل «سید محمد باختر» سرباز مریوانی، نسبت به استخدام وی در سازمان حفاظت محیط زیست اقدام شود.
کد خبر : 147107
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان حفاظت محیط زیست، دستور معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای جذب سید محمد باختر، سرباز مریوانی در حالی است که وی روز شنبه 27 آذرماه برای نجات جان سگی گرفتار در سیم‌های خاردار و بر اثر انفجار مین در محوطه، پای راست خود را از دست داد.


دستور ابتکار برای جذب سرباز مریوانی در سازمان حفاظت محیط زیست در صورت تمایل وی، حامل پیام بزرگ قدردانی از حافظان محیط زیست و طبیعت رنجور و شکننده ایران است.

به گزارش آنا، 27 آذر ماه محمد باختر، سربازی که در پادگان عجب شیر خدمت می‌کرد، حین مشاهده سگی گرفتار در سیم خاردار به کمک حیوان شتافت اما بعد از نجات سگ، بر اثر انفجار مین پای راست خود را از دست داد.


پیش از این رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی تماس تلفنی با سرباز مریوانی ضمن تقدیر از فداکاری وی، دستور ویژه‌ای برای پیگیری وضعیت درمانی و پزشکی سید محمد باختر به حمید قاسمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی (استان محل خدمت و بستری شدن وی) صادر کرده بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر