صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۵
با منصوریان هیچ توافقی در خصوص تاریخ دربی نداشتم

برانکو: لیست نقل و انتقالات را فقط من و طاهری می‌دانیم/ در هر خط یک بازیکن می‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با طاهری برنامه‌ای را شروع کردیم و دوست داریم با هم تمام کنیم.
کد خبر : 146673

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ پس از اولین تمرین پرسپولیس بعد از تعطیلات نیم فصل در مورد نقل و انتقالات این تیم اظهار داشت: «طاهری حرف درستی را درباره لیست نقل و انتقالات تیم زده است. این لیست را فقط من و او می‌دانیم. باید تیم را تقویت و جاهای خالی را پر کنیم، اما در حال حاضر انجام این کار سخت است چرا که بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند و طبیعی است که باشگاه‌ها نمی‌خواهند بازیکنان خود را از دست بدهند.»


ایوانکوویچ در مورد اینکه چه بازیکنانی از لیست پرسپولیس خاج خواهند شد؟ گفت: «در حال حاضر پنج بازیکن یعنی امیدعالیشاه، احمد نواللهی، آرام‌طبع، شهاب زاهدی و رحمتی مشخص شدند که از ترکیب ما جدا شدند.»


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در چه پست‌هایی بازیکن جذب خواهید کرد؟ گفت: «حداقل در هر خط یک بازیکن خواهیم گرفت.»


وی در مورد وضعیت دو بازیکن اوکراینی سرخ‌ها هم، گفت: «آنها فعلاً بازیکنان ما هستند، مسلماً همه آنهایی که قرارداد دارند بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود. خیلی‌ها هم از انصاری به چین می‌گویند، اما فعلاً بازیکن ما است.»


وی در مورد اینکه اردوی تیم ملی قرار است برگزار شود،‌ وضعیت تمرینات شما چه خواهد شد، گفت: «فعلاً خبر ندارم که اردوی تیم ملی چگونه خواهد بود، چون رسماً چیزی اعلام نشده، اگر رسمی شد، آن‌وقت نظرم را اعلام می‌کنم.»


ایوانکوویچ در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی آنا در مورد طاهری و اینکه از پرسپولیس رفتنی بود اما وزارت ورزش حمایت خود را از او اعلام کرد و او ماندنی شد گفت: «وقتی در کرواسی بودم این جریان را شنیدم، اما نمی‌دانم قانون چه می‌گوید. بسیار خوشحالم که طاهری در پرسپولیس مانده است چون ما با هم برنامه‌ای را شروع کردیم و دوست داریم باهم تمام کنیم.»


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شد شما با منصوریان برای دربی روز ۲۸ بهمن توافق کرده بودید،‌ اما حالا ۲۴ بهمن‌ماه این بازی اعلام شده است، گفت: «با کسی توافق نکردم و برنامه جدید را هم نمی‌دانم، به همین دلیل الان نمی‌توانم جوابی بدهم. دیشب به ایران رسیدم و منتظرم باشگاه برنامه را به من بدهد و پس از آن نظرم را می‌گویم.»


برانکو در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ورزشی آنا در مورد برنامه‌اش برای لیگ قهرمانان آسیا و اینکه نمی‌خواهد برای این رقابت‌ها از بازیکنان کمکی استفاده کند یا خیر نیز گفت: «لیست خارجی ما پر است، اما اینجا لازم است ترکیبی ایجاد کنیم. اگر بخواهیم خارجی بگیریم فقط برای آسیا نخواهد بود، چون بازیکن با کیفیت نمی‌آید که فقط ۶ تا بازی انجام دهد. برای باشگاه هم به‌صرفه است که بازیکنی را بگیرد که در لیگ هم بازی کند. در مورد برگزاری اردو هم نمی دانیم چطور باید اردو را برگزار کنیم. باید برنامه داشته باشیم. باید برنامه بازی‌ها را نگاه کنم که ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. بدون برنامه نمی‌توانم حرفی در این باره بزنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر