صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۵

واکنش پورکیانی به جدایی پورقاز

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: از جدایی پورقاز بی‌خبرم.
کد خبر : 145615

به گزارش گروه ورزشی آنا، علی پورکیانی درباره خبر جدایی عزت الله پورقاز از این تیم، گفت: من این موضوع را نمی‌دانم و بی خبرم. برای جدایی از باشگاه باید رضایتنامه صادر شود که هنوز هیچ درخواستی در این ارتباط به ما نرسیده است.


علی پورکیانی در خصوص بندی که در قراردادهای بازیکنان این تیم وجود دارد که آن ها می‌توانند در نیم فصل اگر کمتر از ۵۰ درصد دریافتی داشته باشند جدا شوند، تصریح کرد: آن بند را ول کنید! ما در تلاش هستیم تا بحث مالی را حل کنیم و مشکلی از این بابت نداریم. امیدواریم که به زودی این مسائل حل شود. در این مورد نگرانی وجود ندارد.


علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با عملکرد این تیم در نیم فصل اول گفت: با توجه به مشکلات مالی که داشتیم، از تک تک اعضای تیم، بازیکنان و کادر فنی رضایت داریم و از آن ها تشکر می‌کنیم.


علی پورکیانی درباره چالش هایی که باشگاه استقلال خوزستان به خاطر مشکلات مالی با آن مواجه بود، افزود: چالشی در کار نبود. مشکلات مالی وجود داشت و کمبودهایی نیز بود اما این موضوع را چالش نمی‌دانیم چرا که همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کردند و به همین خاطر از بازیکنان تشکر می‌کنیم. امیدوارم مسئولان باشگاه و هیات مدیره به زودی این مشکلات را حل کنند تا با قدرت نیم فصل دوم لیگ برتر را آغاز کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر