صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

دکتر مهدی محقق: حرکت‌ها برای شناسایی مفاخر به الگویی برای جوانان تبدیل می‌شود/ جذب استادان زبردست مزیت دانشگاه آزاد اسلامی است

دکتر مهدی محقق، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه را پدیده مثبتی برای کشور می‌داند.
کد خبر : 145283

مهدی محقق، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نهایت فعالیت و تلاش خود را برای پیشبرد این دانشگاه انجام می‌دهند و این خود جای تشکر دارد. من 18 سال است که در دوره دکتری در این دانشگاه تدریس می‌کنم. این دانشگاه توانسته است استادان زبردست، کم‌نظیر و درجه یک را جذب کند و این خود یک مزیت برای دانشگاه آزاد اسلامی است.»


عضو شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یک پدیده بسیار مثبتی در کشور است و خیلی‌ها در آن تحصیل می‌کنند. بعضی هم انتقادهایی دارند، اما موسسه علمی می‌تواند نقاط قوت و ضعف‌هایی داشته باشد و این مختص دانشگاه آزاد اسلامی نیست. دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نهایت کوشش خود را برای ارتقای رتبه علمی، رشد علمی و مسائل اجتماعی به کار گرفته و می‌گیرند.»


او افزود: «ننگی است برای این مملکت که بگویند آدم تا موقعی که زنده است مورد اهانت قرار بگیرد و وقتی فوت کرد بگویند چه گوهر گران‌بهایی را از دست دادیم. این حرکت‌هایی که برای شناسایی مفاخر انجام می‌شود بسیار مفید و به الگویی برای جوانان تبدیل می‌شود، الگوی ما نباید از آمریکا و اروپا به دست بیاید بلکه باید آن را از این سرزمین به دست آورد. توجه به مشاهیر و مفاخر قدم مثبتی است و نه تنها دانشگاه آزاد اسلامی بلکه باید همه نهادها در این زمینه فعالیت کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر