صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۵
با اجرای دهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا صورت گرفت؛

کشف بیش از 80 میلیارد ریال کالای قاچاق

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی نیروی انتظامی با اشاره به اجرای دهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا طی 48 ساعت، خبر داد و گفت: با اجرای این طرح بیش از 80 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق به دست آمد.
کد خبر : 145253

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت پلیس،‌سرهنگ کارآگاه مهدی قدمی، به اجرای دهمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آذرماه به مدت ۴۸ ساعت اشاره کرد و گفت: بالا بردن ریسک جرم با اجرای طرح‌های فوق از راهبردهای عملیاتی پلیس آگاهی است.


وی به تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و عرضه خارج از شبکه سوخت اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اجرای این طرح، برخورد با افراد فرصت طلبی است که با استفاده از خلاء‌های نظارتی اقدام به قاچاق کالا می‌کنند.


رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: همزمان با اجرای این طرح، ۱۷۸دستگاه خودرو متخلف شناسایی، بیش از ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال و ۲۳ عدد باک غیراستاندارد سوخت کشف شد.


وی افزود: در حوزه کالاهای گمرکی و دخانی بیش از ۵ میلیون انواع نخ سیگار، ۱۰۵ هزار لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۷۲هزار قلم انواع دارو، ۲۶۷ دستگاه تجهیزات پزشکی، ۲۹۳دستگاه گوشی تلفن همراه، ۴ هزار ۸۰۰ دستگاه لوازم خانگی وآشپزخانه و.... به ارزش ۵۸ میلیارد ریال کشف شد.


این مقام انتظامی از کشف کالاهای ممنوعه با اجرای این طرح خبر داد و افزود: ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است.


قدمی در خاتمه گفت: برخورد با قاچاقچیان و سودجویان مواد سوختی به منظور بالا بردن ریسک جرم با اجرای طرح‌های فوق از راهبردهای عملیاتی پلیس آگاهی بوده و تداوم آن در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر