صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۵

چه کسی قاتل سفیر روسیه در آنکارا را دفن می‌کند؟

به‌دنبال مخفی شدن خانواده قاتل سفیر روسیه در آنکارا، گمانه‌زنی درباره اینکه در مراسم دفن او چه کسانی حاضر می‌شوند، افزایش یافت.
کد خبر : 144772

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری روسیاالیوم، روزنامه خبر ترک، امروز نوشت: «دولت ترکیه تاکنون درخواستی درباره تحویل جسد مولود مرت التینتاش، قاتل آندری کارلف، سفیر روسیه در آنکارا دریافت نکرده است.»


این روزنامه می‌نویسد باوجود آزادی 6 نفر از اعضای خانواده التینتاش، تاکنون هیچ درخواستی از سوی این خانواده برای تحویل جسد فرزندشان مطرح نشده است.


یک منبع آگاه از محل سکونت خانواده التینتاش گزارش کرد که دوستان و اطرافیان این خانواده بعد از آزادی‌شان قادر به برقراری ارتباط با آن‌ها نیستند و هیچ کدام از اعضای این خانواده به تماس‌های تلفنی جواب نمی‌دهند. همچنین تاکنون هیچ اثری از آن‌ها یافت نشده است.


به گزارش آنا، خانواده مولود مرت التینتاش یعنی خواهر، دو عمو و عمه او صبح روز گذشته (پنج‌شنبه) در استان آیدین ترکیه آزاد شدند.


آندری کارلف، سفیر روسیه در ترکیه دوشنبه شب گذشته در حالی که در یک نمایشگاه عکس در آنکارا سخنرانی می‌کرد با تیراندازی یک پلیس سابق ترکیه کشته شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر