صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۵

تشکیل جلسه کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان

جلسه کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد.
کد خبر : 144639

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از کانال تلگرامی مجلس خبرگان، جلسه کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز_ پنج‌شنبه دوم دی ماه_ با حضور برخی از اعضا از جمله حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در قم برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس کمیسیون سیاسی_اجتماعی و محمدعلی تسخیری و سیدمحمد حسینی شاهرودی نواب رییس این کمیسیون هستند.


در یازدهمین جلسه این کمیسیون که از ساعت 8 صبح آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت، نخست گزارش کارگروه فرهنگی این کمیسیون که طی جلساتی موضوع «کارکردها و تهدیدات فضای مجازی» را با حضور کارشناسان معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم و معاونین وزارتخانه های ارتباطات و اطلاعات، مورد بررسی قرار داده اند، قرائت و آسیب‌های این فضا و راهکارهای مدیریت و مقابله با آن به استماع اعضا رسید.


موضوع اصلاح آیین نامه داخلی کمیسیون، دستور دیگر کمیسیون بود که مقرر شد پس از بررسی بیشتر و کار کارشناسی از سوی اعضای کمیسیون، مواد پیشنهادی در جلسات آتی این کمیسیون به بحث گذاشته شود.


دستور بعدی کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، بررسی موضوع «امنیت داخلی و تحولات منطقه» بود که یکی از کارشناسان عالی رتبه سیاسی - امنیتی کشور با حضور در جلسه، طی گزارشی اوضاع منطقه و جایگاه جمهوری اسلامی به ویژه پس از آزاد سازی حلب را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد و در پایان در پاسخ به سؤالات چند تن از حاضرین، نکاتی را بیان کرد.


جلسه آینده کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری شانزدهم دی تشکیل خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر