صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

سرمربی تیم ملی کاراته : توقع کاراته‌کاها پایین آمده است

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: اولویت ما درانتخاب تیم ملی رعایت مسائل اخلاقی است. بچه‌ها باید از لحاظ انضباطی تایید شوند تا زیر نظر ما کار کنند.
کد خبر : 14455

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری‌آنا، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته به پایان رسید و ورزشکاران برتر برای حضور در اردوهای تیم ملی مشخص شدند. نکته قابل توجه این مسابقات عدم اعتراض نفرات بازنده به نحوه قضاوت داوران بود؛ موضوعی که در گذشته کاراته ایران را اذیت می کرد و سرمربی تیم ملی معتقد است دیگر رخ نمی‌دهد.


علیرضا سلیمانی در این باره به خبرنگار ورزشی آنا، گفت:« اولویت ما در انتخاب اعضای تیم ملی رعایت مسائل اخلاقی است. بچه‌ها باید از لحاظ انضباطی تایید شوند تا زیر نظر ما کار کنند. تمام افرادی که در مسابقات انتخابی حضور داشتند، دیدند که کلیه نفرات بازنده پس از اعلام شکست از سوی داوران با تشکر از آنها تاتامی را ترک کردند. ناراحتی بازنده‌ها تنها از ضعف‌شان در مبارزه بود که منجر به شکستشان شده بود.»


سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص مقایسه نسل فعلی ملی پوشان کاراته با نسل‌های قبلی، بیان داشت:« مسلما تغییرات زیادی بین نسل حال حاضر با دوره‌های پیشین وجود دارد. بچه‌ها از لحاظ تنوع و تاکتیک تغییرات زیادی کرده‌اند. ما به یک سری استانداردها نیاز داریم که زمان می برد به آن دست یابیم. جابه‌جایی کاراته کاها در تاتامی ایراد دارد. باید توازن و بالانس حرکت پاها تکمیل شود تا شاهد موفقیت ملی‌پوشان باشیم. البته هر قدمی که جلو می رویم بیشتر به اهدافی که داریم، نزدیک می‌شویم. به طور کل نسل جدید یک سری نکات مثبت در مبارزات کم دارد که به مرور زمان آن نکات را به دست می‌آورد.»


سلیمانی با بیان اینکه توقع کاراته کاهای ملی‌پوش نسبت به گذشته پایین است، تصریح کرد:« بچه‌ها می دانند که اوضاع مالی اکثر فدراسیون‌ها مناسب نیست و فدراسیون کاراته نیز یکی از همین فدراسیون‌هاست. آنها به خاطر عِرق ملی که دارند برای تیم ملی مبارزه می‌کنند. تنها امکاناتی که ملی‌پوشان نیاز دارند، خوابگاه، محل تمرین، تغذیه مناسب و درآمد مکفی برای امرار معاش‌شان است. با دادن این امکانات خوب می توان همیشه شاهد موفقیت کاراته در عرصه بین المللی بود.»



انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی کاراته
ارسال نظر