صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
معاون امور ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

مشی دولت یازدهم مذاکره و تعامل است

معاون امور ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری هم‌اندیشی صمیمانه اعضای هیات دولت و نخبگان جوان سراسر کشور در یک ماه آینده خبر داد و گفت:‌ امیدواریم گره‌های ناگشوده حوزه جوانان به دست وزیر ورزش و جوانان باز شود.  
کد خبر : 143794

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدرضا رستمی، معاون امور ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم هم‌اندیشی صمیمانه اعضای هیات دولت و نخبگان جوان سراسر کشور گفت: مشی این دولت مذاکره برای تعامل، توافق، تفاهم و کاهش خشونت‌ها و ضدیت‌ها در عرصه جهانی و داخلی است تا براین اساس به مودت بیشتر بین افراد دست یابیم.


وی افزود: راه دستیابی به این امر گفت‌وگو و تعامل است که تعامل بزرگترین نعمت الهی محسوب می‌شود که در اختیار افراد قرار گرفته است که البته این نعمت در دوره اصلاحات و از زمان سید خندان ایده گفت‌وگوی تمدن‌ها مطرح شد.


وی یادآور شد: مسیری که دکتر روحانی پیش روی ما گذاشته بر مبنای قانونگرایی است که می‌توانیم در این راستا با گفت‌وگو و مذاکره مسائل را به پیش ببریم.


رستمی یادآور شد: مراسم امروز سومین موج گفت‌وگو بین جوانان و مسئولان ارشد دولت است که نتایج خوب و مثبتی در پی خواهد داشت همچنین امیدواریم با همت و کمک دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گره‌های ناگشوده حوزه جوانان یکی یکی باز شده و مطالبات و خواسته‌های جوانان فراهم شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد رضا رستمی
ارسال نظر