صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

عباسپور: ساخت یادمان شهدای گمنام واحد دامغان رو به اتمام است

مراسم دومین سالگرد ستاره باران دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مسجد الغدیر این دانشگاه و در جوار شهیدان با حضور هم­رزمان و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر : 14335

رئیس واحد دامغان در جوار مقبره شهدای گمنام این واحد دانشگاهی در گفت و گو با آنا حضور این دو پرستوی عاشق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان را منشأ خیر و برکت دانست و اظهار کرد: خون شهیدان مظهر و نماد قدرت جمهوری اسلامی ایران است.


دکتر حسین عباسپور افزود: اکنون دو سال است که با طلوع و غروب خورشید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، نگاهمان به حضور شهیدان تبرک یافته و دلنشین‌تر شده است. آنچه باعث شده خدعه و نیرنگ کشورهای غربی طی این سال‌ها نتواند پیکره­ این جامعه و نظام مقتدر را به هم بزند تنها برکت خون پاک شهداء بوده که عزت و سربلندی را به ملت ایران ارزانی کرده‌اند.


رئیس واحد دامغان گفت: افزود: طرح‌های مختلفی برای ساخت یادمان شهدای گمنام بدستمان رسید که به زودی طرح نهایی که قریب به ۶۰درصد آن خاتمه یافته و به زودی به پایان رسیده و نمای معماری یادمان اجرا خواهد شد.


در این مراسم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران،آیت الله ترابی امام جمعه دامغان، فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی نیروی انتطامی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان با همراهی همکاران اداری، کارکنان و دانشجویان واحد دامغان، روسا و کارکنان ادارات و بسیجیان سلحشور حضور داشتند که طی آن مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ذکر مصیبت و فضایل حضرت امام هادی (ع) پرداختند.


حاضران پس از اقامه عزا بر دهمین اختر آسمان امامت و ولایت و پاسداشت شهدای گمنام با حضور بر مقبره شهیدان و تقدیم تاج گل و قرائت فاتحه به ساحت وی ادای دین کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر