صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا؛

عبداللهی: برخی دوستان دست از حاشیه‌سازی علیه منصوریان بردارند/ در نیم‌فصل دوم راه استقلال هموارتر است

سرپرست تیم استقلال گفت: بهتر است حدس‌های بیهوده از سوی عده‌ای زده نشود تا بدون مشکل و دردسر به فکر اهداف مهمی که داریم، باشیم.
کد خبر : 143233

نصرالله عبداللهی درخصوص دیدار استقلال با نفت‌ تهران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی پس از پیروزی برابر پدیده در لیگ برتر، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «من از روز اول گفتم که مشکل استقلال در عدم هماهنگی بازیکنان تیم است. اینکه تیمی در ترکیب اصلی خود 7 تا 8 بازیکن جدید که هیچ‌کدام آنها از یک تیم نیامده‌اند را بازی دهد بدون تردید آن تیم زمان نیاز دارد تا بازیکنان با همدیگر هماهنگ شوند. به خصوص که این همکاری باید در خط دفاعی شکل بگیرد و در این مدت آمار گل‌های خورده بالا می‌رود.»


او یادآور شد: «ما در روز بازی با پدیده هماهنگی بیشتری در بین بچه‌ها دیدیم که ماحصل آن به سود تیم استقلال بود و به 3 امتیاز با ارزش ختم شد. حالا باید کادرفنی و بازیکنان همچون تمام مدتی که پشت‌سر گذاشتیم تمرینات خود را به درستی دنبال کنند و با آمادگی ذهنی مناسبی به دیدار نفت تهران بروند. نفت تیم بسیار خوبی است اما می‌توان بر این تیم غلبه کرد و به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی رسید.»


وی در مورد جدایی احتمالی محمدامین حاج محمدی و آرش افشین در نیم فصل بیان کرد: «طبق توافقی که صورت گرفته مسئولیت تیم به طورکامل با منصوریان است. او درباره بازیکنانی که در نیم‌فصل جذب و یا جدا می‌شوند، صحبت خواهد کرد و نظرنهایی را اعلام می‌کند. از آقای افتخاری مدیرعامل باشگاه گرفته تا سایر اعضای باشگاه هیچ‌کس اظهارنظری در مورد بازیکنان تیم نمی‌کند. ما همه منتظر هستیم به‌رغم سختی‌هایی که وجود دارد در دو بازی جام حذفی و لیگ موفق شویم تا پس از آن منصوریان خواسته‌های خود را مطرح کند.»


سرپرست تیم استقلال خاطرنشان کرد: «ما مطمئن هستیم در نیم فصل دوم راه استقلال هموارتر خواهد بود چرا که بلوغ تاکتیکی لازم در تیم ایجاد شده و بازیکنان شکل بازی همدیگر ار شناخته‌اند. مسلما منصوریان برای بهترشدن تیم بهترین تصمیم را برای بازیکنانی که قرار است تا پایان فصل تیم را همراهی کنند، خواهد گرفت.»


عبداللهی تاکید کرد: «همه بازیکنانی که این فصل به استقلال آمده‌اند با مطالعه و حساب شده انتخاب شده‌اند و باید اجازه داد تا روال طبیعی رقابت‌های لیگ دنبال شود تا تیم بتواند به نتایج موردنظر خود دست یابد. در این میان هواداران کمی صبورتر باید باشند و بدانند تمامی کسانی که در استقلال فعالیت می‌کنند به‌دنبال موفق کردن تیم هستند. تمامی کارشناسان و اهل فن فوتبال می‌دانند که یک تیم برای موفقیت در جریان بازی‌ها نیاز به زمان دارد و با توجه به طولانی بودن رقابت‌های لیگ فرصت جبران در نیم‌فصل دوم وجود دارد. تنها حامی چند بازیکنی که در گل‌های زده استقلال نقش دارند، نباشند و حامی تمامی بازیکنان تیم باشند.»


سرپرست تیم استقلال درباره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و دیدار استقلال با السد قطر بیان شد: «تردیدی نیست که سخت‌ترین حریف استقلال برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تیم السد قطر است و 3 تیمی که در گروه A منتظر برنده دیدار ما با السد هستند رقیبانی نیستند که بتوانند مانع استقلال شوند. ما باید با برنامه ویژه‌ای به مصاف السد قطر برویم. این تیم برابر حریفان خود با اختلاف 3، 5 و 8 گل برنده شده و برای لیگ قهرمانان خود را قوی‌تر هم خواهد کرد. ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا با پیروزی در این بازی گام بلندی به سوی حضور درجمع تیم‌های برتر برداریم. در این راه نیاز به همراهی هواداران خونگرم‌مان داریم که با حمایت آنها در این بازی مهم پیروز شویم و از خجالت‌شان هم دربیاییم.»


او افزود: «امیدوارم که برخی دوستان در ادامه راه دست از حاشیه‌سازی علیه تیم منصوریان بردارند. نیازی به دخالت در مسائل کادرفنی نیست و گاها می‌بینیم که دلسوزی‌ها به حاشیه‌های سختی برای تیم تبدیل می‌شود. بهتر است حدس‌های بیهوده هم از سوی عده‌ای زده نشود تا بدون مشکل و دردسر به فکر اهداف مهمی که داریم، باشیم.»


عبداللهی درباره استعفای مسعود معینی از هیات‌مدیره باشگاه استقلال نیز عنوان کرد: «من اصلا در جریان چنین اتفاقی نیستم چون تازه دیروز به ایران برگشتم و اطلاعی از موضوع استعفای آقای معینی ندارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر