صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس واحد جویبار:

تشکل‌ها و بسیج دانشجویی می‌توانند بازوی قوی مدیران دانشگاهی باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار گفت: تشکل‌ها و بسیج دانشجویی با روحیه پرسشگری و مطالبه‌گری منطقی می‌توانند بازوهای قوی مدیران دانشگاهی باشند.
کد خبر : 14302

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جانباز قبادی در نشست مسئولان تشکل‌ها، بسیج و هیئت‌های مذهبی دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران با حضور مسئولان تشکل‌های دانشجویی، اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی با حضور آگاهانه و روشنگرانه زبان رسا و گویای دانشجویان دانشگاه‌ها هستند و با رسالت خطیر خود و حضور هشیارانه کمک کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


رئیس واحد جویبار افزود: دانشجویان بسیجی و تشکل‌های دانشجویی با روحیه استقلال و و پرسشگری و روحیه مطالبه‌گری خود مسئولان دانشگاه را در انجام رسالت خود و تحویل فارغ‌التحصیلان آگاه و روشنگر به جامعه یاری رسانند.


سپس مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران ابراز امیدواری کرد این سلسله جلسات استمرار یابد تا نتیجه مطلوب به دست آید.


حجت‌الاسلام دکتر حسین ابراهیمیان با بیان حدیثی از امام هادی (ع) عنوان کرد: آن امام همام در حدیثی شش نکته مورد نیاز در سبک زندگی را مطرح فرمودند، اول خوشبین و به آینده امیدوار باشید. دوم هیچگاه افسوس گذشته‌ها را نخورید. سوم منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشید. چهارم طوری زندگی کنید که انگار دارید تفریح می‌کنید. پنجم سعی کنید هر روزتان بهتر از دیروز باشد و ششم قبل از انجام هر کاری کمی فکر کنید تا بعداً دچار پشیمانی نشوید.


در ادامه دکتر شجاعی نماینده رئیس دانشگاه در امور تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران محورهای جلسه را برشمرد و اعضاء در این خصوص به بحث و بررسی پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر