صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خبر داد

برخورد شدید پرشیا با 2 دستگاه خودروی متوقف شده + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران عنوان کرد: شب گذشته بر اثر برخورد شدید پرشیا با 2 دستگاه خودروی متوقف شده در حاشیه خیابان سه نفر از سرنشینان راهی بیمارستان شدند.
کد خبر : 142786

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از برخورد شدید پرشیا با 2 دستگاه خودروی متوقف شده در حاشیه خیابان خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 12:47 شب گذشته (چهارشنبه) در مسیر شمال به جنوب ورودی بزرگراه تندگویان رخ داده و به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای ایستگاه 96 به محل اعزام می شوند.


وی افزود: دو خودرو (پژو 405 و نیسان امدادی) در حاشیه خیابان متوقف بودند که ناگهان خودروی پرشیا به دلیل نامشخص از مسیر خارج شد و با این خودروها برخورد می‌کند که در مجموع 8 سرنشین در 3 خودرو حضور داشتند که 5 نفر از آنها مصدوم شدند.


ملکی یادآور شد: دو تن از مصدومان توسط نیروهای امدادی اورژانس به صورت سرپایی در محل درمان شدند اما سه نفر دیگر به دلیل شدت مصدومیت به بیمارستان منتقل شدند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این حادثه ترافیک سنگینی ایجاد کرد که با انتقال خودروها به حاشیه بزرگراه و تحویل محل به عوامل پلیس راهور، عملیات در ساعت 01:45 به پایان رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر