صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس انجمن طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران:

اخذ ویزیت دو برابری از سوی متخصصان طب فیزیکی صحت ندارد

رئیس انجمن طب فیزیکی و توانبخشی دریافت ویزیت دوبرابری از بیماران در مراکز فیزیوتراپی از سوی متخصصان طب فیزیکی را تکذیب کرد.
کد خبر : 14220

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر سید منصور رایگانی درباره مصاحبه اخیر یکی از معاونان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مبنی بر بروز تخلف در مراکز درمانی و اخذ ویزیت دو برابری از بیماران در آن دسته از واحدهای فیزیوتراپی که مسوول فنی این واحدها پزشک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی است، گفت: این اظهارات کاملا کذب است.


وی افزود: در واحدهای فیزیوتراپی که مسئول فنی آن متخصص طب فیزیکی است، از بیمارانی که سایر همکاران ارجاع می‌دهند هیچ ویزیت جداگانه‌ای اخذ نمی‌شود و تنها هزینه‌ای که دریافت می‌شود بابت خدمات فیزیوتراپی است.


رئیس انجمن طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران درباره تفاوت ارائه خدمات فیزیوتراپی در واحدهایی که زیر نظر پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی است با واحدهایی که پزشک متخصص طب فیزیکی حضور ندارد، گفت: در مراکزی که پزشک حضور دارد فیزیوتراپی با دقت بیشتر و نظارت مستقیم پزشک صورت می‌گیرد و اگر بیمار حین درمان دچار مشکل شود و نیاز به اقدامات پزشکی داشته باشد این اقدامات به راحتی قابل انجام است.


رایگانی افزود: علاوه بر این باید گفت پزشک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی همانند سایر متخصصان است و بیمار می تواند بصورت مستقیم به او مراجعه کند و در صورت لزوم علاوه بر روش های درمانی متداول از قبیل دارو، تزریقات تخصصی، روش های ورزش درمانی و سایر اقدامات فیزیوتراپی نیز دریافت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر