صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

متراژ غرفه‌های بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب مشخص شد

امسال بیش از 360 ناشر اقدام به ثبت نام در بخش کودک و نوجوان کردند و به بیش از 270 ناشر که شرایط شرکت در نمایشگاه را داشتند غرفه تعلق گرفت.
کد خبر : 14179

به گزارش گروه فرهنگی آنا انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، مجری بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (26-16 اردیبهشت‌ 1394) در محل مصلای امام خمینی (ره)، امسال نیز با تشکیل کارگروهی، مسئولیت این بخش را در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بر عهده گرفت.


مبنای اختصاص غرفه به ناشران بخش کودک 40 عنوان کتاب اعلام شده است که حداقل 15 عنوان آن باید چاپ اول باشد و کتاب‌های تجدید چاپ در هر سال فقط یک عنوان محسوب می ‏شوند. عناوین مذکور از ابتدای سال 1390 به بعد و بر اساس اطلاعات خانه کتاب قابل پذیرش است. عرضه محصولات غیرکتابی در غرفه‏‌ها بر اساس ضوابط اعلامی خواهد بود و مقررات نمایشگاه برای ناشران دولتی و بخش خصوصی یکسان است.


متراژ و هزینه اجاره غرفه ناشران از طریق سایت ثبت‌نام نمایشگاه از تاریخ 94/1/30 اعلام شده و ناشران تا پایان وقت اداری 94/2/5 فرصت دارند اجاره‌بهای غرفه را اینترنتی پرداخت و شماره غرفه و سالن خود را دریافت کنند.


ناشرانی که با توجه به آمار کتاب­‌های تولیدی و اعلام وصول آنها از تاریخ 90/1/1 تا 93/12/5 و نیز مقررات تعیین متراژ غرفه، نسبت به متراژ اعلام شده اعتراضی دارند، می ­توانند حداکثر تا تاریخ 94/2/3 اعتراض مکتوب، مستند و مستدل خود را به دفتر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان تحویل دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر