صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سیدطه هاشمی در گفت‌وگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی نماد بارز حضور مردم در شکل‌گیری فعالیت‌های اجتماعی است

دکتر سیدطه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه را نماد بارز حضور مردم در شکل‌گیری فعالیت‌های اجتماعی دانست.
کد خبر : 141328

سیدطه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه سومین همایش مسئولیت اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «فعالیت‌های گسترده‌ای که در دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با حوزه اجتماعی انجام شده است و حجم گسترده دانشجویان و رسالت‌هایی که دانشگاه دارد، قابل تامل است.»


هاشمی گفت: «اخیرا با تمهیداتی که دانشگاه آزاد اسلامی به کار گرفته است، به سوی تشکیل کانون‌هایی حرکت شده است که موضوعات مختلف اجتماعی را بررسی می‌کنند. از محیط زیست گرفته تا همه آنچه که امروز اجتماع به آن مبتلا است، چالش‌ها، آسیب‌ها و موضوعاتی که جامعه را تهدید می‌کند، از بحث اعتیاد تا مباحث مختلف که دانشجویان می‌توانند نقش موثری در کنترل آن داشته باشند.»


او افزود: «علاوه بر آن، در جنبه‌های مثبت با حضور دانشجویان در قالب اردوهای جهادی و حرکت‌های سازندگی که حوزه‌های عمرانی تا مباحث مختلف را شامل می‌شود، دانشگاه آزاد اسلامی حضور موثری دارد.»


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «در این ارتباط کانون‌ها فعال شده‌اند و همچنین طرح سیمای زندگی در حال انجام است. بررسی‌های گسترده‌ای در دانشگاه انجام شده است تا اگر مواردی از آسیب وجود داشته باشد، آن را رفع کنیم.»


او در پایان گفت: «خود دانشگاه نماد بارز یک مجموعه اجتماعی است که به دست مردم شکل گرفته است، یعنی بدون اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک ریال از دولت کمک بگیرد، منشا این همه اثرات آموزش عالی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی شده است. شاید اگر بخواهیم یکی از مهمترین نمادهای حضور مردم در شکل‌گیری فعالیت‌های اجتماعی را مثال بزنیم، آن دانشگاه آزاد اسلامی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر