صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵
همراه و همگام با دانشجویان در آذر/ 106

بازدید فرمانده تیپ 164 پیاده شهید علی اکبر هاشمی از دانشگاه آزاد اسلامی پیرانشهر

جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان پیرانشهر به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر بازدید کردند.
کد خبر : 140504

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در این دیدار سرهنگ ستاد عیسی چقا میرزایی فرمانده تیپ 164 پیاده ارتش پیرانشهر به همراه رئیس عقیدتی سیاسی تیپ، سرهنگ ولی نژاد معاون فرمانده هنگ مرزی شهرستان و جمعی از پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی برای تبریک روز دانشجو با رئیس، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه دیدار و موفقیت‌های اخیر واحد پیرانشهر را در عرصه‌های مختلف، چشمگیر و قابل قبول ارزیابی کردند.


فرمانده ارتش تیپ 164 پیاده پیرانشهر در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه اظهار کرد: 16 آذر روز تاریخی نهاد دانشگاه در ایران اسلامی است که حاصل اندیشه ظلم ستیزی مردم این سرزمین است که همواره فرزندان برومندی را تحویل جامعه می دهند.


وی ادامه داد: دانشجو باید هر روز با نگاهی جهان شمول و همراه با استفاده از علم روز دنیا و بهره برداری از تجارب مفید و دانش بومی دیگران گام های اساسی تری بردارد.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی این تیپ ارتش و معاون فرمانده هنگ مرزی شهرستان پیرانشهر هم با تبریک این روز خجسته شادکامی و بهروزی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را از درگاه خدواند منان خواستار شدند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر نیز گفت: دانشجو و دانشگاه به عنوان قشری تأثیرگذار در تحولات اجتماعی در هر جامعه ای به عنوان موتور محرکه و چرخ حرکتی و سنبل رویش و بالندگی، بارزترین نهاد تکاپوی جامعه در حال پیشرفت است.


دکتر حاتم معروف، اظهار کرد: بنده به عنوان یک دانش آموخته دانشگاهی که بیش از 14 سال در مقاطع مختلف تحصیلی، با فرازها و فرودهای جنبش های دانشجویی سروکار داشته ام، توجه آحاد مردم جامعه و بخصوص دانشجویان را به این نکته جلب می کنم که وقتی چشم دیگران به ماست و نبض اجتماع به حرکت و بینش و رویش ما دوخته شده است، بر ماست که در تحقیق خواسته ها و مطالبات در هر زمینه با عزم راسخ تا حصول نتیجه نهایی بکوشیم.


معروف عنوان کرد: اگر در جامعه، دانشجو به رسالت خود عمل کند بودن شک رویحه آرمانخواهی و صیانت از ارزشها در وی تقویت شده که در نتیجه باعث شکل گیری جامعه ای پویا و فعال در همه زمینه ها خواهد بود.


در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی و به مناسبت روز دانشجو از دکتر حاتم معروف، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر