صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵
مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب دانشگاهی تاکید کرد

نمایشگاه کتاب، نقطه قوتی برای نمایشگاه پژوهش

مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب دانشگاهی گفت: خوشبختانه این انتظار می‌رود که نمایشگاه کتاب برای نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی نقطه قوتی باشد.
کد خبر : 140415

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ازمشهد، علیرضا غفوری با بیان اینکه نمایشگاه پژوهش امسال بسیار خوب بوده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب دانشگاهی برای اولین بار در دل نمایشگاه پژوهش گنجانده شده است، مسوولان برگزاری می‌توانستند با تبلیغات و اطلاع رسانی بهتر در خصوص نمایشگاه کتاب دانشگاهی، این نمایشگاه را هم معرفی خوبی کنند.


عضو هیات علمی واحد مشهد با تاکید بر اینکه برای برگزاری این نمایشگاه‌ها هزینه‌های زیادی می‌شود، ادامه داد: برای سال‌های آینده می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق‌تر راندمان نمایشگاه کتاب دانشگاهی را هم افزایش داد.


غفوری با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب دانشگاهی در کنار نمایشگاه پژوهش نقطه قوتی برای این نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم که بسیار از بازدید کنندگان به ویژه دانشجویان و اساتید در کنار نمایشگاه پژوهش می توانند از فرصت نمایشگاه کتاب هم استفاده کنند، البته اگر اطلاع رسانی بهتری صورت گیرد این نمایشگاه نیز بازدید‌کنندگان بیشتری خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر