صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با آنا؛

عده‌ای قصد دارند در سپاهان فتنه کنند/ حضور نویدکیا در کادر فنی منوط به نظر ویسی است/ کمیته انضباطی نظر نهایی را در مورد عقیلی می‌دهد

محسن طاهری گفت: اینکه عده‌ای قصد دارند تا در سپاهان فتنه کنند برای ما محرز شده‌ است اما سند و مدرک نداریم که بخواهیم از طریق قانونی علیه آنها اقدام کنیم.
کد خبر : 139149

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سپاهان که در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی را کسب کند در این فصل تغییرات زیادی را در راس مدیریت و کادر فنی خود انجام داد. زردپوشان اصفهان در ابتدای کار عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردند و در ادامه و بعد از گذشت چند هفته از مسابقات لیگ برتر محسن طاهری که از هندبالیست‌های قدیمی ایران و سرمربی تیم ملی هندبال و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بود، جایگزین اصغر باقریان در راس مدیریت باشگاه شد.


محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تصدی پست مدیریت باشگاه سپاهان گفت: «باشگاه سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است که در حال حاضر پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در ادوار لیگ برتر است. از طرف هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه به من پیشنهاد مدیریت در این باشگاه شد که من هم با بررسی جوانب کار این سمت را بر عهده گرفتم.»


وی ادامه داد: «زمانی که من مدیریت باشگاه را بر عهده گرفتم همه کارها انجام شده بود. تیم بسته شده بود و کادر فنی هم کارش را آغاز کرده بود و چند هفته از شروع مسابقات لیگ هم گذشته بود. هدف ما در این فصل مدیریت تیم فعلی و برنامه ریزی برای فصل آینده است چون تیم ما خیلی جوان و آینده‌دار است و باید برای فصل بعد برنامه‌ریزی درستی انجام دهیم. به آینده سپاهان امید زیادی داریم و با این بازیکنان جوان می‌شود نتایج خوبی در آینده برای این تیم تصور کرد.»


مدیرعامل باشگاه سپاهان در رابطه با کاهش بودجه این باشگاه نسبت به فصل گذشته بیان کرد: «بودجه باشگاه سپاهان در فصل گذشته حدود 30 میلیارد تومان بود و این مبلغ بودجه کل باشگاه سپاهان است و فقط مختص تیم فوتبالش نبود اما متاسفانه عده‌ای به اشتباه می گویند که بودجه تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته 30 میلیارد بود. در این فصل بودجه باشگاه سپاهان کاهش یافته است و مبلغی حدود 15 میلیارد تومان است البته کاهش بودجه خواسته مدیران مجموعه نبود چرا که زمانی که بازیکنان جوان شاکله یک تیم را تشکیل می‌دهندقطعا بودجه تیم هم کاهش می‌یابد.»


طاهری افزود: «عبدالله ویسی مربی جوان و آینده‌داری است که توجه زیادی به جوانان دارد. در این فصل هم در سپاهان سعی کرد که از بازیکنان جوان استفاده کند. مدیریت باشگاه هم به دلایل مختلفی از جمله کاهش بودجه و همچنین امیدواری به آینده این تیم با نظر ویسی برای استفاده از بازیکنان جوان موافقت کرد. بازیکنان فعلی سپاهان آینده خوبی در فوتبال دارند و قطعا در سال‌های نه چندان دور تبدیل به بهترین بازیکنان فوتبال ایران می شوند و می‌توانند حتی در تیم ملی هم افتخار‌ آفرینی کنند.»


مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد گلایه‌های عبدالله ویسی در خصوص این مساله که عده ای از اطرافیان باشگاه سعی دارند در کار سرمربی تیم خلل ایجاد کنند اظهار داشت: «اینکه عده ای قصد دارند تا در سپاهان فتنه کنند برای ما محرز شده‌ است اما ما سند و مدرک خاصی نداریم که بخواهیم از طریق قانونی علیه آنها اقدام کنیم. همه این صحبت‌ها درحد حرف است و از طریق واسطه به دست ما می‌رسد اما به طور حتم اگر در آینده سندی در این مورد به دست ما برسد از طریق قانونی پیگیری می کنیم.»


وی در خصوص آخرین وضعیت هادی عقیلی بازیکن تیم سپاهان گفت: «پرونده هادی عقیلی به کمیته انظباطی فدراسیون ارسال شده‌است و باید منتظر تصمیم این کمیته در خصوص عقیلی باشیم و ما هم تابع تصمیم کمیته انظباطی هستیم و هر رای که صادر شود ان را می‌پذیریم.»


طاهری در رابطه با همکاری محرم نویدکیا با باشگاه سپاهان افزود: «محرم نویدکیا از اسطوره های سپاهان است که زحمات زیادی برای این تیم کشید. حضور محرم نویدکیا در کادر فنی منوط به نظر سرمربی تیم است و عبدالله ویسی باید در مورد حضور نویدکیا در کادر فنی تیم نظر دهد، اما ما از نویدکیا خواستیم به هر صورتی که می‌تواند به تیم سپاهان کمک کند. در هر صورت او در طول مدتی که در سپاهان بازی کرد افتخارات زیادی برای این تیم کسب کرد و باشگاه هم باید قدردان زحمات این بازیکن باشد.»


وی در مورد عملکرد مدیران قبلی سپاهان در این باشگاه گفت: «همه مدیرانی که قبل از ما در این تیم سمت داشتند برای موفقیت سپاهان زحمت کشیدند و ما هم ادامه دهنده راه آنها هستیم. هر مدیری که می آید نقاط ضعف و قوت دارد و ما از همه آنها تشکر می‌کنیم که به نوبه خودشان برای سپاهان زحمت کشیدند.»


گفت وگو از امیرحسین فلاح


انتهای پیام/

ارسال نظر