صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

دریاچه فصلی مخرگه، میزبان ساعت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک

اردوی چند ساعته فرهنگی، تفریحی ویژه استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر بابک به همت دفتر فرهنگ اسلامی در دریاچه فصلی مخرگه برگزار شد.
کد خبر : 13902

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب و ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) هدف از اجرای این اردو را افزایش همدلی و ایجاد روحیه نشاط بین استادان و کارکنان دانست و گفت: همدلی زمینه ساز نشاط و شادابی است.


محمد محمودی با توجه به اینکه سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گذاری شده است، اظهار کرد: همه باید برای تحقق شعار سال با ایجاد زمینه شادابی و نشاط وحدت و همدلی با کار و تلاش شبانه روزی برای ارائه خدمت مطلوب حرکت کرده و مددکار دولت باشیم.


دریاچه فصلی مخرگه در ۳۲کیلومتری جنوب شهربابک با مساحت۴۰ کیلومتر مربع در حاشیه دشت وسیع ریگ سفید قرار گرفته است و با نخستین بارندگی‌های منطقه آبگیری می‌شود.


از نکات جالب دریاچه این است که می‌توان با حرکت در هر نقطه آن از انعکاس حیرت انگیز و زیبای تصاویر آسمان و محیط اطراف در آنکه در نوع خود بی‌نظیر است لذت برد و در ابتدای فصل بهار بر اثر جذر و مد در ساعاتی از روز سطح آن را کاملاً آب فرا می‌گیرد و در بقیه ساعات به دریاچه‌ای خشک تبدیل می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد محمودی
ارسال نظر