صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵

وزیر بهداشت: پیگیری حادثه قطار تبریز-مشهد یک موضوع حیثیتی است

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: پیگیری و به نتیجه رساندن تصادف قطار یک موضوع حیثیتی برای دولت است و باید با قاطعیت برخورد شود.
کد خبر : 138429

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تسنیم، حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز (پنج‌شنبه) در مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان حادثه قطار تبریز-مشهد که در میدان شهدای تبریز برگزار شد، اظهار کرد: اینکه چرا امروز، چنین افرادی را تشییع می‌کنیم سِرّش در همراهی تبریز با اهل بیت علیهم‌السلام است.


وی با بیان اینکه این مسافران قصد زیارت فرزند رسول‌الله را داشتند و همچنان که در قرآن وعده شده اجرشان با خداوند خواهد بود، افزود: زیارت علی ابن موسی‌الرضا جزو زیارات خاص است که ثواب بالایی دارد، در اینکه جایگاه رفیعی دارند تردیدی نیست و امیدواریم با اولیا الله محشور شده و ما را شفاعت کنند.


وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه وظیفه حاکمیت پیشگیری از حوادث این‌ چنینی است و دولت هرچه در توان دارد برای جلوگیری از تکرار آن به کار خواهد برد، گفت: رئیس‌جمهوری دستور قاطع داده هر کسی در هر موردی در زمینه اورژانس و امداد و راه آهن و... کوتاهی کردند به صورت جدی برخورد شود.


هاشمی با بیان اینکه به جز دو تیم تحقیق هیات دولت، قوه قضائیه و مقننه، هیات تحقیق هم تشکیل دادند، تصریح کرد: پیگیری و به نتیجه رساندن تصادف قطار یک موضوع حیثیتی است برای دولت و باید با قاطعیت برخورد شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر