صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده مرکز بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج:

همه تلاش بسیج کارکنان کمک به دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های علمی و اجرایی است

مراسم گرامیداشت هفته بسیج عصر امروز با حضور دکتر حمید میرزاده، تعدادی از معاونان و مسئولان بسیج دانشگاه آزاد اسلامی و کشوری در سازمان مرکزی برگزار شد.
کد خبر : 137645

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در ابتدای این جلسه دکتر حسین نصیرزاده، فرمانده مرکز بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در همه واحدهای دانشگاهی با توجه به ابلاغی که انجام شده تشکیل و در حال‌حاضر در جمع واحدهای دانشگاهی نزدیک به 19هزار کارمند بسیجی داریم. ماموریت آنها در کشور جذب، سازماندهی، آمادگی و به کارگیری است که خوشبختانه توانسته‌ایم آنها را در دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهیم.»


نصیرزاده گفت: «تلاش ما این بوده است که توان خود را در ارائه کارهای فرهنگی بالا ببریم و از طرف دیگر کارمندان بسیجی و متدین برای فعالیت در دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم.»


او افزود: «برنامه‌ریزی برای کمک به واحدها، رصد برنامه‌ها در مسیر منویات مقام معظم رهبری، همفکری با معاونان و مدیران برای ارتقای پیشرفت برنامه‌ها و تشکیل شورای فرماندهی برای اجرایی کردن فعالیت‌ها تعدادی از اقدامات ما بوده است. همه تلاش ما این است تا با همفکری در ماموریت‌ها به دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های علمی و اجرایی کمک کنیم. چون هرچقدر کارمندان ما بسیجی باشند، دانشگاه آزاد اسلامی که یکی از حلقه‌های پیشرفت ایران است، دانشگاه بهتری می‌شود.»


فرمانده مرکز بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «من از دکتر سید طه ‌هاشمی، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خواسته‌ام نگاه ویژه‌ای به کارمندان بسیجی داشته باشد، چون می‌تواند اثرات خوب تربیتی برای کارمندان به دنبال داشته باشد و ایشان با ابلاغ بخشنامه‌ای ساعات کار فرهنگی را برای کارمندان تعیین کردند تا استفاده‌های لازم را از آن ببریم.»


نصیرزاده در پایان گفت: «بودجه مشخصی برای ماموریت‌های بسیج دیده شده است که متاسفانه هنوز در واحدها چنین جریانی اتفاق نیفتاده است. از دکتر میرزاده می‌خواهیم دستور این را هم صادر کند تا کارمندان در واحدها بتوانند به ماموریت خود به خوبی عمل کنند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر