صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
رویدادهای دانشگاهی

کوتاه از واحدهای سروستان، لاهیجان، نی‌ریز، ماهشهر، شهرضا، سما واحد رشت و خمین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان به سمت عضو کارگروه تربیت مدیران آینده منصوب شد.
کد خبر : 13755

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، طی حکمی از طرف عبدالمجید اسدی معاون ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان به سمت عضو کارگروه تربیت مدیران آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس منصوب شد.


مهدی وادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان تنها استاد تمام رشته شیمی در منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیئت امنای استانی فارس است.


معاون آموزشی واحد لاهیجان رئیس کمیته آموزشی دانشگاه‌های آزاد استان گیلان شد


در جلسه کمیته آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان که به میزبانی واحد بندرانزلی و با حضور معاونین آموزشی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد، مجید عاشوری معاون آموزشی واحد لاهیجان با رأی اکثریت اعضاء بعنوان رئیس این کمیته انتخاب شد.


عاشوری دارای مدرک دکتری زراعت با گرایش فیزیولوژی گیاهی عضو هیئت علمی واحد لاهیجان بوده و در کارنامه خود سابقه ۶ سال ریاست واحد رودسر و املش را دارا است.


برگزاری اردوی تفریحی بهار در طبیعت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز


به همت دفتر فرهنگ اسلامی و حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و بر اساس مصوبه شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی، اردوی یک روزه بهار در طبیعت ویژه دانشجویان خواهر برگزار شد.


در این اردو که با شرکت نزدیک به ۴۰ دانشجوی خواهر در اردوگاه دانش آموزی استهبان برگزار شد، شرکت کنندگان از مناظر دیدنی و طبیعی این اردوگاه بازدید کردند. همچنین در این اردوی یک روزه، برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل مسابقات ورزشی و تفریحی نیز برگزار شد.


برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر


به همت دفتر هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر جلسه هم اندیشی اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی و با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان با موضوع بررسی مسائل و شبهات وارده پیرامون ولایت مطلقه فقیه برگزار شد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان با تشریح تفاوت میان ولایت مطلقه فقیه با ولایت فقیه گفت: حکومت و اداره جامعه یک ضرورت عقلی است و اساساً هیچ‌گاه اجتماع، دولت کشور و کشوری بدون حکومت استوار و استمرار نداشته و حکومت‌ها اشکال متفاوتی دارند.


حجت الاسلام جوانمردزاده با بیان اینکه در شرایط کنونی و در حالی که قدرت‌های شیطانی به طرق مختلف و با بهره گیری از عوامل و تکنولوژی رسانه‌ای به فکر تخریب ساختارهای اعتقادی و انحراف مردم هستند، اظهار کرد: ضرورت وجود یک رهبر و راهنمای واجد شرایط برای بشر و جامعه بیشتر از قبل است و ولایت مطلقه فقیه هم در این راه با ملاحظه اهداف و مبانی دین در استمرار ضرورت عقلی است.


این جلسه با پرسش و پاسخ استادان در خصوص مسائل و شبهات پیرامونی ولایت فقیه به پایان رسید.


جشنواره غذای سنتی با شعار «غذای سالم، زندگی سالم» در دبیرستان دختران سما واحد رشت برگزار شد


جشنواره غذای سنتی که با هدف ارتقاء سطح سلامت وتغذیه برگزار شد انواع غذاهای محلی و سنتی در معرض نمایش گذاشته شد. در این جشنواره جذاب و دیدنی دبیران، اولیاء به همراه دانش آموزان خود با پخت انواع غذاهای بومی محلی به هنر نمایی پرداختند.


در این جشنواره انواع غذاهای سنتی و دسر با هدف اشنایی بیشتر دانش آموزان با غذاهای ایرانی همراه با خلاقیت و ظرافت خاصی و با کمترین هزینه طبخ و به نمایش در آمد.


شهلا طالبی مدیر دبیرستان دختران سما واحد رشت ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان، ترویج سنت‌های فراموش شده، تشویق نسل جوان و نوجوان و پرکردن اوقات فراغت را از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره عنوان کرد.


ایزدیار مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت، دکتر آزادبر معاون سما واحد رشت ، مدیران و کار‌شناسان آموزش و پرورش و سما واحد رشت و جمعی از اولیاء دانش آموزان از این جشنواره دیدن کردند.


در پایان این جشنواره از سه شرکت کننده به دلیل طعم و رنگ و تزئین و پخت کامل غذاهای ارائه شده جوایزی به رسم یابود اهداء شد. در حاشیه این مراسم از اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدرسه به دلیل کسب رتبه کشوری در انجام فعالیت های انجام شده تقدیر شد. پوشش خبری و تصویری سیمای مرکز گیلان و رسانه‌ها و خبرگزاری های استان گیلان از نکات قابل توجه این جشنواره بود.


برگزاری جشن عبادت و آغاز تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه سما واحد خمین
مراسم جشن عبادت و آغاز تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه سما واحد خمین صبح امروز همزمان با آغاز ماه مبارک رجب و سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین برگزار شد.


در این مراسم که با حضور دختران دانش آموز، اولیاء دانش آموزان، مسئولان، مربیان و معلمان دبستان دخترانه سما و تنی چند از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین برگزار شد، حجت الاسلام مرتضی اردشیر رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما خمین با بیان چند نکته قابل درک و آموزنده برای این گروه سنی، ورود دانش آموزان به سن تکلیف را تبریک گفت.


در ادامه سرود‌ها و برنامه‌هایی از سوی دختران دانش آموز دبستانی برگزار شد و در پایان با بیان سوگندنامه از سوی دانش آموزان کلاس سوم، لوح‌های یادبودی به این دانش آموزان اهدا شد.


پنجمین شماره فصلنامه تخصصی زبان، فرهنگ و ترجمه دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا منتشر شد


پنجمین شماره فصلنامه تخصصی زبان، فرهنگ و ترجمه (Journal Of Language، Culture، and Translation) از سوی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا منتشر شد.


دکتر سعید تاکی عضو هیئت علمی گروه زبان انگلیسی واحد شهرضا و مدیر مسئول فصلنامه تخصصی زبان، فرهنگ و ترجمه گفت: به همت اعضای هیئت علمی گروه زبان انگلیسی دانشگاه و اعضای هیئت تحریریه و حمایت ریاست واحد شهرضا پنجمین شماره فصلنامه شامل ۸ مقاله به زبان انگلیسی برای علاقه مندان چاپ و منتشر شد.


مدیر مسئول فصلنامه اظهار کرد: در این شماره از فصلنامه موضوعاتی چون فراگیران زبان دوم: بررسی ابهامات و راهکارها- آموزش لغات چند معنائی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی با استفاده از رویکرد معنای زیر ساختی- نوشتار بحث آکادمیک توسط فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم: تفاوتهای جنسیتی-تاثیر شکست در برقراری ارتباط کلامی در زبان دوم بر هویت و چند موضوع دیگر مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.


تاکی بیان کرد: فصلنامه تخصصی زبان، فرهنگ و ترجمه با پیگیریهای انجام گرفته به زودی در پایگاههای اینترنتی علمی برای دسترسی علاقه مندان نمایه سازی می‌شود ولی اکنون علاقه مندان به مطالعه آن می‌توانند از طریق تماس و مراجعه به این واحد دانشگاهی نسخه‌های چاپ شده را در اختیار داشته باشند.


انتهای پیام/

برچسب ها: انتصاب
ارسال نظر