صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴

معاون اول رئیس‌جمهوری وارد استان ایلام شد/بازدید معاون اول رئیس جمهوری از پایانه مرزی مهران

معاون اول رئیس‌جمهوری به منظور بازدید و افتتاح چند طرح عمرانی و کشاورزی، دقایقی پیش وارد استان ایلام شد.
کد خبر : 13722

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) در جریان سفری یک روزه به استان ایلام، پس از ورود به فرودگاه مرکز این استان از سوی استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.


معاون اول رئیس‌جمهوری در این سفر قرار است از پایانه مرزی مهران، میدان نفتی آذر و شبکه آبیاری و زهکشی دشت عباس بازدید کند.


جهانگیری همچنین شبکه آبیاری دویرج در شهرستان دهلران را مورد افتتاح و بازدید قرار خواهد داد.


شرکت در جلسه شورای اداری استان و بررسی مسائل و مشکلات استان ایلام از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس‌جمهوری در این سفر خواهد بود.


وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این سفر جهانگیری را همراهی می‌کنند.


بازدید معاون اول رئیس جمهور از پایانه مرزی مهران


جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) در نخستین مرحله از سفر یکروزه خود به استان ایلام، با حضور در پایانه مرزی مهران، از نزدیک در جریان وضعیت و امکانات این پایانه برای خدمات رسانی به مسافران و زائران قرار گرفت.


معاون اول رئیس جمهوری همچنین با گزارش استاندار ایلام، امام جمعه مهران و مسئولین پایانه مرزی مهران، از تمهیدات اندیشیده شده برای تسهیل در امر سفر زوار به عتبات عالیات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای افزایش تعداد گیت‌های ورود و خروج آگاهی پیدا کرد.


وی همچنین در ادامه این بازدید، از بخش گمرک، سالن غرفه‌های تجاری و نیز محوطه بارگیری و تخلیه بار در پایانه مرزی مهران بازدید کرد واز امکانات و ظرفیت های ترخیص کالا و صادرات در این پایانه مطلع شد.


جهانگیری همچنین دقایقی را پای درد و دل کارگران، ترخیص کاران و ارباب رجوعان گمرک پایانه مرزی مهران نشست و در سخنانی از زحمات و تلاش آنها قدردانی کرد.


معاون اول رئیس جمهوری در جمع این کارگران از تبدیل منطقه مهران به منطقه آزاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: به مسئولین گمرک استان توصیه خواهم داد تا امکانات رفاهی بیشتری برای انجام کارهای شما فراهم شود و امیدوارم به زودی مشکلات پیش روی شما از جمله تامین آب شیرین کن فراهم شود تا زمینه آسایش شما بیشتر مهیا شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر