صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴

عذرخواهی معاون تامین اجتماعی از بروز اختلال در خدمات‌رسانی شعب

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی بابت بروز اختلال در سیستم‌های نرم افزاری خدمات‌رسانی به بیمه شدگان در شعب این سازمان، عذر خواهی کرد.
کد خبر : 13695

به گزارش گروه اجتماعی آنا، محمدحسن‌زدا افزود: در روزهای پایانی هر ماه کارفرمایان برای ارائه فهرست و پرداخت حق بیمه کارکنان خود به پایگاه اینترنتی سازمان تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند و در مواقعی این امر باعث بروز برخی مشکلات ناخواسته می‌شود.
وی ادامه داد: این مساله در ماه جاری به دلیل وجود تعطیلات نوروزی و کم بودن ایام کاری، شدت بیشتری داشت که به دلیل بروز مشکل در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان، شاهد مراجعه حضوری کارفرمایان به شعب بودیم و در این رابطه مشکلاتی روز یکشنبه برای مراجعه کنندگان بوجود آمد.
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر لزوم تلاش و برنامهریزی برای رفع این مشکل در کوتاهترین زمان ممکن از کارفرمایان خواست تا برای پیشگیری از بروز مشکل و دریافت آسان تر خدمات از سازمان تامین اجتماعی در طول ماه نسبت به ارایه فهرست و پرداخت حق بیمه کارگاه ها اقدام کنند و این امر را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.
براساس آمار سازمان تامین اجتماعی یک میلیون و 200 هزار کارفرمای فعال از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند و شمار بیمه شدگان تامین اجتماعی نیز از مرز 40 میلیون نفر گذشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر