صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵

الله کرم مدعی شد: سعید طوسی به 4 سال حبس محکوم شده است/ کلاس‌هاى قرآن با کاهش حضور نوجوانان روبروست

رئیس شورای هماهنگی حزب الله در توصیه به شاکیان سعید طوسی گفت: بى تردید رسیدگى به این پرونده مانند دیگر پرونده‌ها در قوه قضائیه به نتیجه خواهد رسید اما لازم است مدعى العموم علاوه بر درخواست اشد مجازات براى طوسى، در دفاع از مکیت اسلام و قرآن و دفتر رهبرى، پرونده دیگرى علیه حامیان وى تشکیل دهد زیرا کلاس‌هاى قرآن در محله ها و مساجد با کاهش حضور نوجوانان روبروست و خانواده هاى تحت تاثیر مطالب فوق الذکر ممانعت دارند.
کد خبر : 136713

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسین الله کرم بیانیه شورای هماهنگی حزب‌الله درباره پرونده اتهامی سعید طورسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.


الله‌کرم در این پست خود مدعی صدور چهار سال حبس برای سعید طوسی شده و نوشته است که پرونده وی در دادگاه تجدیدنظر در حال دنبال شدن است.


رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله که متن بیانیه تشکل متبوع خود را در اینستاگرامش منتشر کرده، در ادامه آورده است: بى‌تردید رسیدگى به این پرونده مانند دیگر پرونده‌ها در قوه قضائیه به نتیجه خواهد رسید اما لازم است مدعى العموم علاوه بر درخواست اشد مجازات براى طوسى، در دفاع از مکیت اسلام و قرآن و دفتر رهبرى، پرونده دیگرى علیه حامیان وى تشکیل دهد زیرا کلاس‌هاى قرآن در محله ها و مساجد با کاهش حضور نوجوانان روبروست و خانواده هاى تحت تاثیر مطالب فوق الذکر ممانعت دارند.


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: (قوه قضائیه) شورایعالى قرآن یا هر دستگاهى از جمله صدا و سیما، مجلس کنونى و ... اگر با اطلاع از پرونده اتهام طوسى، اقدام به حمایت از وى و اجراى برنامه توسط طوسى داشته‌اند را به اتهام وهن مکتب اسلام و قرآن محاکمه نماید.


انتهای پیام/

ارسال نظر